جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 63258
منبع : خبرگزاری فارس
تولید کننده بازی‌های دیجیتال مطرح کرد

استفاده 50 میلیون نفر در کشور از بازی‌های دیجیتال

قم نيوز : تولید کننده بازی‌های دیجیتال گفت: امروزه 50 میلیون نفر در کشور به صورت رسمی و تفننی از بازی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند.
استفاده 50 میلیون نفر در کشور از بازی‌های دیجیتال
استفاده 50 میلیون نفر در کشور از بازی‌های دیجیتال
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بنیسی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز شهر قم در مصلی قدس با اشاره به اهمیت بازی‌های دیجیتال اظهار کرد: امروزه 50 میلیون نفر در کشور به صورت رسمی و تفننی از بازی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند و این بازی‌ها در گوشی‌های تلفن همراه بسیاری از افراد وجود دارد.

وی ادامه داد: اهمیت بازی‌های دیجیتال برای همه افراد دغدغه مند در کشورمان مشخص است، دشمن با درک اهمیت این بازی‌ها، سالیانه چهار هزار بازی دیجیتال تولید و ضمن کسب درآمد فرهنگ خود را نهادینه می‌کنند.

تولید کننده بازی‌های دیجیتال اظهار کرد: طی سال‌های گذشته محصولات خوبی در زمینه بازی‌های دیجیتال در کشورمان تولید شد که این بازی‌ها جزو فاخرترین بازی‌های دیجیتال در منطقه بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه بازی‌های دیجیتال به جای انفعال باید فعال باشیم و این بازی‌ها را در کشورمان تولید کنیم تا بتوانیم ارزش‌های خودمان را ترویج کنیم و اندیشه‌های اسلامی را در وجود نسل کودک و نوجوان نهادینه سازیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjx09.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما