پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 6326
در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم صورت می گیرد؛

ایجاد رشته مدیریت فرهنگی مساجد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر از ایجاد رشته مدیریت فرهنگی مساجد به این دانشگاه خبر داد.
ایجاد رشته مدیریت فرهنگی مساجد
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طبا عنوان کرد: ایجاد رشته مدیریت فرهنگی مساجد در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم

سید مرتضی اسماعیلی طبا به همراه دکتر امیر حمزه محرابی، رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم و معاونین از ساختمان و کلاس‌های این مرکز بازدید و در نشستی با دانشجویان این دانشگاه به گفت و گو پرداختند.

اسماعیلی طبا در این بازدید اظهار داشت: در نظر داریم رشته مدیریت فرهنگی مساجد را به عنوان یک رشته فرهنگی از رشته‌های این مرکز قرار دهیم.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در ایجاد اشتغال در رشته های هنری عنوان کرد: دانشجویان فارغ التحصیل رشته چاپ و نشر این مرکز به اتحادیه چاپ و نشر استان قم جهت اشتغال معرفی خواهند شد.

حمزه مهرابی نیز از ایجاد رشته‌های جدید در این دانشگاه استقبال کرد.

در این نشست مقرر شد دانشجویان پودمانی که طرح کارآفرینی ارائه کنند، از شرکت در آزمون جامع معاف شوند.

ارسال پرونده‌های اساتید مرکز به واحد استانی برای صدور مجوز تدریس، هماهنگی با اساتید برای ترم آینده و برنامه ریزی درسی و همچنین ارائه توضیحات لازم درخصوص نرم افزار سجاد از دیگر موضوعات این نشست بود.

خاطر نشان می‌شود نرم افزار سجاد، نرم افزار دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌باشد که کلیه امور مربوط به دانشگاه اعم از ثبت نام، انتخاب واحد و ورود نمرات و... توسط این نرم افزار انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.raqct1apqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما