شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 63288
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت بدمينتون استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي رنكينگ بدمينتون پسران قم

قم نيوز : دبير هیأت بدمينتون استان قم از برگزاري رقابت‌هاي رنكينگ اين رشته در رده‌هاي سني پايه و مشخص شدن نفرات اول تا سوم آن خبر داد.
معرفي برترين‌هاي رنكينگ بدمينتون پسران قم
معرفي برترين‌هاي رنكينگ بدمينتون پسران قم
به گزارش قم نیوز مجتبی ساده‌خو امروز اظهار کرد: برنامه‌های مختلف هیأت بدمینتون استان قم در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی در تالار اختصاصی این رشته به نام زنده‌یاد حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بدمینتون قم در هر دو بخش مردان و بانوان و در تمامی رده‌های سنی فعال است و امسال در کنار اعزام‌هایی که طبق تقویم فدراسیون بدمینتون انجام خواهیم داد، برگزاری رقابت‌های استانی در اولویت هیأت قرار دارد تا رشد و پیشرفت این رشته تداوم یابد.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات رنکینگ نوجوانان قم، عنوان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها متین رجبی بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، مقام نایب‌قهرمانی به معین خاکی رسید و علی جباری به همراه رضا جان‌قربان مشترکا سوم شدند.

وی از رقابت پسران خردسال بدمینتون قم در مسابقات رنکینگ استانی نیز خبر داد و افزود: این مسابقات جنبه انتخابی داشت و در سالن بدمینتون زنده‌یاد فرهمندموحد به انجام رسید که در پایان محمدطاها فراهانی رتبه نخست را کسب کرد، مانی جعفری نایب‌‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به علی نصیری و کیارش نقیب‌زاده رسید.

ساده‌خو با بیان اینکه این رشته مربیان بسیار خوب و با دانشی نیز دارد، عنوان کرد: بدمینتون قم در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نسبت به آینده امیدواریم، با بهره‌گیری از دانش مربیان این رشته و تداوم سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه به دنبال این هدف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات مختلف کشوری اعم از قهرمانی بدمینتون ایران، رنکینگ‌ها و تورنمنت‌ها و همچنین اعزام تیم‌های قم به پیکارهای لیگ این رشته در هر دو بخش مردان و بانوان از برنامه‌های مهم هیأت در سال جاری است که یک به یک طبق تقویم اجرا خواهند شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcg7x93.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما