شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 63294
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار قم: لزوم استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : فرماندار قم گفت: برخی از ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان باید در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کنند.
لزوم استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
لزوم استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به ضرورت استقرار ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد جمکران اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان نباید تمام ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) متمرکز شود و برخی از این ایستگاه‌ها در این ایام باید در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران استقرار پیدا کنند.

وی ادامه داد: امنیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران اهمیت زیادی دارد، ایجاد این پارکینگ‌ها با شهرداری قم بود، اما شهرداری نیروdی برای اداره آن ندارد و باید بسیج، سپاه و نیروی انتظامی به شهرداری برای حفظ امنیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران کمک کنند تا شاهد سرقت در این اماکن نباشیم.

فرماندار قم افزود: در خصوص تامین آب شرب مورد نیاز زائرین در مسجد مقدس جمکران باید تانکرهای آب پیش از ارسال به منطقه بازدید و پلمب شوند، همچنین باید وضعیت تامین آب و یخ زائرین توسط مرکز بهداشت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

سیار با اشاره به لزوم سرکشی به ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در شهر قم اظهار کرد: حضور تیم‌های بهداشتی برای بازدید از این ایستگاه نیازمند هماهنگی دستگاه‌های مختلف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان فردا برگزار خواهد شد تا بتوانیم که بهتر از سال‌های گذشته به زائرین خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdox09.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما