شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 63301
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي رشته BMX دوچرخه‌سواري در قم

قم نيوز : رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری BMX در قم و معرفي نفرات اول تا سوم اين پيكارها خبر داد.
معرفي برترين‌هاي رشته BMX دوچرخه‌سواري در قم
معرفي برترين‌هاي رشته BMX دوچرخه‌سواري در قم

رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد
معرفي برترين‌هاي رشته BMX دوچرخه‌سواري در قم
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری BMX در قم و معرفي نفرات اول تا سوم اين پيكارها خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمدکاظم حججی امروز اظهار کرد: پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی استان قم در رشته BMX ماده Free Style به میزبانی پیست بوستان تفریحی ورزشی علوی قم و به مناسبت روز جوان و یادواره شهید مدافع حرم محمدمهدی لطفی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رکاب‌زنان شرکت کننده در این مسابقات برای کسب عناوین برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند، افزود: در رده سنی جوانان این پیکارها محمدحسین جندقی رتبه نخست را کسب کرد، امیرعلی بنی‌رضی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به علیرضا کریمی رسید.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت، به برترین‌های رده سنی بزرگسالان نیز اشاره و عنوان کرد: در این رده سیدمحسن سیدعلیزاده روی سکوی نخست ایستاد، علی عابدینی به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد و سیدهادی هاشمی سوم شد.

وی در ادامه از راه اندازی سامانه ملی دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: سامانه ملی دوچرخه سواری با هدف فراهم کردن امکان دسترسی سریع و آسان اعضای خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری برای انجام اموری مانند صدور کارت عضویت، ثبت نام مسابقات، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی و .... راه‌اندازی شده است.

حججی با بیان اینکه امسال در بخش‌های همگانی و قهرمانی برنامه‌های متنوعی در تقویم هیأت دوچرخه‌سواری استان قم پیش‌بینی شده، یاد آور شد: در فاز نخست این سامانه، ثبت‌نام انفرادی دوچرخه‌سوار و صدور کارت عضویت فعال شده و از این پس تمامی فعالیت‌ها فقط با داشتن کارت عضویت امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: دوچرخه‌سواری قم در هر دو رشته کورسی و کوهستان فعالیت می‌کند و هر یک از این رشته‌ها چند رشته زیر مجموعه دارند و رکاب‌زنان ما در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور به میدان می‌روند، ضمن اینکه در بخش همگانی همچون سال‌های گذشته با اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف برای تشویق عموم مردم به فعالیت دوچرخه‌سواری کار خواهیم کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs1qe.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما