شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 63312
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر شورای ترافیک استان قم مطرح کرد

امکان پارک 70 هزار خودرو در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: 190 هکتار پارکینگ برای 70 هزار خودرو در ایام نیمه شعبان در پیرامون مسجد مقدس جمکران آماده شده است.
امکان پارک 70 هزار خودرو در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
امکان پارک 70 هزار خودرو در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز وحید مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اتصال اتوبان قم کاشان به مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: یک راه برای اتصال موقت از کیلومتر 15 به مسجد مقدس جمکران ایجاد شده است تا زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان از این راه وارد مسجد شوند.

وی ادامه داد: 190 هکتار پارکینگ برای 70 هزار خودرو در ایام نیمه شعبان درپیرامون مسجد مقدس جمکران آماده شده است، همچنین نقشه‌ پارکینگ‌های این مسجد و مسیرهای منتهی به آنها را تهیه کردیم تا در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: مسیر ویژه ای در بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده شده است تا خودروهای عمومی و امدادی از آن‌ عبور کنند.

حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم در ادامه این جلسه با اشاره به آموزش مدیران ایستگاه‌های صلواتی شهر قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: جلساتی را برای مدیران ایستگاه‌های صلواتی در زمینه‌ آموزش مبارزه با سرقت و بیوتروریسم خواهیم گذاشت، همچنین در این زمینه، آموزش‌هایی به خادمان مسجد مقدس جمکران می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاعات مکان‌های نگهداری از گمشدگان در ایام نیمه شعبان در پیرامون مسجد مقدس جمکران در اختیار پلیس قرار بگیرد، همچنین در آن ایام از ظرفیت دوربین‌های مسجد مقدس جمکران و شهر قم برای پایش تصویری استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewx8p.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما