يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 63347
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم خبر داد

برخورد با مدیرانی که به مصوبات ستاد رفع موانع تولید عمل نمی‌کنند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: با مدیری که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم عمل نکند، برخورد خواهیم کرد.
برخورد با مدیرانی که به مصوبات ستاد رفع موانع تولید عمل نمی‌کنند
برخورد با مدیرانی که به مصوبات ستاد رفع موانع تولید عمل نمی‌کنند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: پرونده‌هایی که متقاضیان برای دریافت تسهیلات این طرح به بانک‌های استان مراجعه نمی‌کنند، باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: باید در خصوص پرونده‌های بلاتکلیف طرح رونق تولید استان قم مشخص شود که مشکلات این پرونده‌ها مربوط به بانک‌های عامل استان است یا مشکلات مربوط به افراد متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: مدیران استان باید برای حل مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در قم تلاش کنند، بدون تلاش مدیران استان شاهد تحول در عرضه اشتغال و تولید قم نخواهیم بود.

غضنفری با اشاره به ضرورت زمانمند بودن برنامه‌ها در استان قم اظهار کرد: باید شاهد تدوین برنامه‌ها در استان براساس یک دایره زمانی تعریف شده باشیم تا بتوانیم برنامه‌ها را براساس یک تقویم مشخص پیش ببریم وگرنه بخش تولید استان قم رشد نخواهد کرد.

وی گردشگری را اولویت استان قم دانست و تصریح کرد: بانک‌های استان باید دلایل برگرداندن پرونده‌های تسهیلات طرح‌های گردشگری را به ادارات مربوطه اعلام کنند.

غضنفری ادامه داد: به دنبال این هستیم که تسهیلات طرح رونق تولید در بخش تولید هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: با مدیری که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم عمل نکند، برخورد خواهیم کرد، مصوبات این ستاد پس از تبادل نظر مدیران و کار کارشناسی به تصویب می‌رسد.

غضنفری با اشاره به سند اشتغال استان قم اظهار کرد: برش‌های دستگاهی این سند را طی روزهای آتی به دستگاه‌ها و بانک‌ها ابلاغ می‌کنیم تا اجرای سند شروع می‌شود، همچنین دستگاه‌ها باید هر 15  روز در خصوص اجرای سند اشتغال استان قم گزارش بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سند اشتغال استان قم یک سند جامع است که هم افزایی دستگاه‌های مختلف در آن دیده شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm1qe.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما