يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 63357
منبع : خبرگزاری مهر
اردیبهشت‌ماه؛

صاحبان ۲۰ مقاله برتر کنگره فرهنگ و اندیشه اسلامی تجلیل می‌شوند

قم نيوز : دبیر اجرایی چهارمین کنگره فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: در این کنگره از صاحبان ۲۰ مقاله برتر داخلی و خارجی تجلیل و قدردانی می‌شود.
صاحبان ۲۰ مقاله برتر کنگره فرهنگ و اندیشه اسلامی تجلیل می‌شوند
صاحبان ۲۰ مقاله برتر کنگره فرهنگ و اندیشه اسلامی تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد نصیری در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که ظهر یکشنبه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحث جنبی چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی قم به عنوان نماد تمدن شیعی و دانشی جهان اسلام است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های جنبی کنگره برگزاری تور قم پژوهی برای اساتید و دانشجویان شرکت کننده در کنگره است که طی آن از مراکزی که در مباحث تاریخی، سیاسی و هویتی شاخص هستند یک روز قبل از برگزاری کنگره بازدید می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره فرهنگ و اندیشه دینی عنوان کرد: هم اندیشی میان دانشگاهیان و حوزویان در پنل‌های تخصصی و برگزاری دو نشست در دانشگاه گرجستان و اندونزی از برنامه‌های دیگر این کنگره است.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: در روز کنگره از صاحبان ۲۰ مقاله برتر داخلی و بین‌المللی با اهدای لوح و هدایا تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی افزود: دور اول کنگره در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، دومین در جامعه المصطفی(ص) العالمیه، سومین دوره در جماران و چهارمین دوره آن در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره فرهنگ و اندیشه دینی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی نیز در همین دانشگاه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5s09.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما