دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 63381
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات دو و میدانی جوانان دختر کشور؛

تنها امید دو و میدانی بانوان قم مدال برنز گرفت

قم نيوز : رقابت های دو و میدانی دختران جوان کشور در حالی برگزار شد که تنها امید دو و میدانی بانوان قم توانست صاحب مدال شود و چراغ دو و میدانی بانوان قم را روشن نگه دارد.
تنها امید دو و میدانی بانوان قم مدال برنز گرفت
تنها امید دو و میدانی بانوان قم مدال برنز گرفت
به گزارش قم نیوز در شرایطی که دو و میدانی بانوان در قم به دلیل مشکلات زیر ساختی در رکود قرار دارد و جذب و از آن مهم‌تر، ماندگاری دختران دو و میدانی کار در این رشته در قم بسیار کم است یک دختر دو و میدانی کار قمی توانسته در مسابقات جوانان کشور مدال کسب کند.

زهرا رضایی، دو و میدانی کار آینده دار قمی که چند سالی است از رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان مشغول به تمرین است و اکنون به عنوان یک دو و میدانی کار جوان در مسابقات شرکت می‌کند توانست در مسابقات جوانان کشور در ماده ۴۰۰ متر با مانع با  با زمان  ۱: ۱۰ دقیقه پس از نمایندگان کردستان و خراسان رضوی، مدال برنز کشور را کسب کند.

این موفقیت در حالی به دست آمد که قم در این ماده یک نماینده دیگر به نام لیلا خدری را نیز داشت که خدری با زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه به مقام ششم دست یافت و این، عملکرد تیم کم تعداد اعزامی قم به مسابقات جوانان کشور بود.

زهرا رضایی در حالی در ۴۰۰ متر با مانع مدال گرفته که به نظر می‌رسد وی آخرین بازمانده از نسل دو و میدانی کاران دختر مدال آور و دارای ظرفیت موفقیت در قم باشد. ناکامی در تأمین نیازهای دو و میدانی کاران دختر در بخش پیست و محل تمرین بسیاری از دو و میدانی کاران را از این رشته دور کرد و بقای رضایی در این رشته یک استثنا بود گرچه این دختر جوان بخشی از تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند.

دو و میدانی بانوان قم در سال‌های اخیر چند قهرمان جوان داشت که دیگر نامی از آن‌ها وجود ندارد با این حال ورزش قم چشم خود را در این رشته به زهرا رضایی و موفقیت‌های آینده وی دوخته است آن هم در شرایطی که ورزش بانوان در سطح کشور در مسیری رو به ترقی قرار دارد.

  انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdca6eni.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما