سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 63437
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور ۲۲۰۰ دانش‌آموز قمی

قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نمونه یاد کرد و گفت: در این مسابقات ۴۵۰ نفر برگزیده انتخاب شدند که ۷۶ نفر از آن‌ها به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام می‌شوند.
برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور ۲۲۰۰ دانش‌آموز قمی
برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور ۲۲۰۰ دانش‌آموز قمی
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ‌الاسلام پیش از ظهر امروز در دیدار فرهنگیان استان قم با  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که امسال 250 هزار دانش‌آموز را ثبت‌نام خواهیم کرد، اظهار کرد: دانش آموزان پایه اول ابتدایی نسبت به سال گذشته 6 هزار نفر افزایش یافته‌اند که اگر این روند ادامه یابد طی سال‌های آینده از 300 هزار دانش‌آموز ثبت‌نام خواهیم داشت.

وی با بیان این که جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز کشور در استان قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: اهتمام به زیرساخت‌های مورد نیاز آموزشی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفته اما در راستای تحقق اهداف نیازمند حمایت خیرین هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح این استان با حضور دو هزار و 200 دانش‌آموز نمونه یاد کرد و گفت: در این مسابقات 450 نفر برگزیده انتخاب شدند که 76 نفر از آن‌ها به مسابقات کشوری قرآن کریم اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که سال گذشته دانش‌آموزان قمی توانستند با شرکت در مسابقات قرآنی رتبه‌ها برتر را به خود اختصاص دهند امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم به رتبه‌های برتر برسیم.

شیخ‌الاسلام با اشاره به اینکه مأموریت‌های آموزش و پرورش با توجه به شرایط استان قم بسیار گسترده است، مطرح کرد: امسال نیز در راستای تامین نیاز اسکان استان قم در ایام نوروز ورود و برخی از خلاها را جبران کردیم که طی 5 روز به بیش از 300 هزار زائر اسکان داده شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm0qe.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما