چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 63475
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

برگزاری 20 نمایشگاه تجاری در قم در سال 97

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: امسال پیش بینی برگزاری 20 نمایشگاه در استان قم را کردیم، از جمله این نمایشگاه ها کفش، فرش، چوب، مبلمان و مواد معدنی است.
برگزاری 20 نمایشگاه تجاری در قم در سال 97
برگزاری 20 نمایشگاه تجاری در قم در سال 97
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز با اشاره به رشد صادرات استان قم در سال جاری اظهار کرد: با برطرف کردن موانع پیش روی فعالیت واحدهای تولیدی استان قم، انتظار رشد صادرات استان را در سال جاری داریم.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی برگزاری 20 نمایشگاه در استان قم را کردیم، از جمله موضوعات این نمایشگاه کفش، فرش، چوب و مبلمان و مواد معدنی است که جزو صنایع بومی استان قم به شمار می‌روند و از برگزاری نمایشگاه‌ها در خصوص این صنایع به صورت کامل حمایت می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: امسال یکی از بسته‌های حمایت از صادرات، کمک به حضور شرکت‌های صادراتی در نمایشگاه‌های بین المللی در خارج از کشور است که برای این شرکت‌ها یک سری تسهیلات و مشوقات در نظر گرفته شده است تا شرکت‌ها در نمایشگاه‌های خارجی برای بازاریابی شرکت کنند و علاوه بر عرضه تولید خودشان، برندسازی را انجام بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال پیش کردیم که نمایشگاه تجاری استان قم را در شهر نجف در کشور عراق برگزار کنیم و امسال روند برگزاری این نمایشگاه بهتر از سال گذشته خواهد بود.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcene8p.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما