پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب : 63480
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

رقابت كاراته‌كاهاي قم در فصل 97 ليگ‌هاي پايه كشور

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي مستعد دختر و پسر رده‌هاي سني پايه قم در فصل جديد مسابقات ليگ‌هاي كاراته ايران به ميدان مي‌روند.
رقابت كاراته‌كاهاي قم در فصل 97 ليگ‌هاي پايه كشور
رقابت كاراته‌كاهاي قم در فصل 97 ليگ‌هاي پايه كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: کاراته به واسطه فعالیت باشگاه‌های متعدد و بهره‌گیری از دانش، تجربه و تخصص مربیان این رشته یکی از پرطرفدارترین رشته‌های رزمی در استان قم به شمار می‌رود و جامعه مخاطب بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های کاراته قم حتی از باشگاه‌های فعال در برخی رشته‌های پرطرفدار بیشتر هستند و کار سازندگی از رده‌های سنی پایه در هر دو رشته کاتا و کومیته و همچنین سبک‌های متعدد زیر مجموعه این رشته به خوبی انجام می‌شود، به همین دلیل قم همواره در کاراته یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور است.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به حضور کاراته‌کاهای قم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور، ابراز کرد: استعدادها و نخبه‌های این رشته از تیر ماه در دوره جدید لیگ‌های پایه کاراته ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازند تا همچون سال‌های اخیر موفقیت‌های این رشته را ادامه بدهند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، لیگ‌های پایه دختران و پسران از تیر ماه آغاز می‌شود و اتفاق جدید برای توسعه بیش از پیش این رشته، برگزاری لیگ‌های پایه دو رده سنی نوجوانان و جوانان برای نخستین‌بار در 6 مرحله است.

برخوردار اضافه کرد: مسابقات فصل 1397 لیگ برتر کاراته ویژه رده‌های سنی سنی 16 تا 18 سال برگزار می شود، ضمن اینکه لیگ رده سنی خردسالان ویژه کاراته‌کاهای رده‌های سنی 8 تا 10 سال، نونهالان 10 تا 13 سال و جوانه‌ها 13 تا 17 سال برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: رقابت‌های کومیته جوانه‌ها به آینده سازان تغییر یافته و ویژه کاراته‌کاهای رده سنی 13 تا 15 سال به انجام می‌رسد، ضمن اینکه برگزاری لیگ‌ها به شکل دوره‌ای و متمرکز انجام می‌شود و فرصت برای ثبت‌نام در لیگ‌های پایه تا 27 اردیبهشت پیش‌بینی شده است.

رئیس هیأت کاراته استان قم در پاسخ به اینکه کاراته‌کاهای رده سنی بزرگسالان چه زمانی در لیگ‌های فصل 1397 به میدان می‌روند، اظهار کرد: رقابت‌های سوپر لیگ کاراته ایران به واسطه حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2018 بعد از این رویداد مهم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawyni.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما