شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : 63550
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره سينمايي و سمعي بصري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم خبر داد

استقبال 75 هزار نفري از سينماهاي قم/به وقت شام گوي سبقت را ربود

قم نيوز : رئيس اداره سينمايي، سمعي بصري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: در حدود 75 هزار نفر در فروردين ماه امسال ميهمان سينماهاي قم بودند.
استقبال 75 هزار نفري از سينماهاي قم/به وقت شام گوي سبقت را ربود
استقبال 75 هزار نفري از سينماهاي قم/به وقت شام گوي سبقت را ربود
به گزراش قم نیوز محمدکاظم رضوانی امروز  با اشاره به اکران فیلم‌های سینمایی در سه سینمای قم اظهار کرد: علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها می‌توانند به سینماهای ونوس، تربیت و آیه مراجعه کنند. فروردین امسال سینماها با استقبال حدود 75 هزار نفری مواجه شدند.

وی خاطرنشان رکد: فیلم به وقت شام بیشترین میزان فروش را داشته که نزدیک 33 هزار نفر از این فیلم استقبال داشتند سپس به ترتیب میزان استقبال مربوط به فیلم‌های لاتاری، مصادره و فیلشاه بوده است.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه مجموع فروش فیلم‌ها بیش از 500 میلیون تومان بوده است گفت: این امر نشان می‌دهد مردم در ایام نوروز استقبال خوبی برای تماشای فیلم داشتند و فیلم‌ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده است که هر یک در سبد خانوار قرار گرفته است و اقشار مختلف مردم این فیلم‌ها را مشاهده کردند.

وی خاطرنشان کرد:  فیلم به وقت شام موضوع داعش  را در برمی‌گرفت که با توجه به اینکه دارای موضوع به روز است مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند و علاقه‌مند هستند اتفاقات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdciuwaq.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما