شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 63558
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو خبر داد

اختصاص اعتبار 800 میلیاردی جهت اجرای پروژه های عمرانی منطقه دو

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو از اختصاص بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی به این منطقه خبر داد.
اختصاص اعتبار 800 میلیاردی جهت اجرای پروژه های عمرانی منطقه دو
اختصاص اعتبار 800 میلیاردی جهت اجرای پروژه های عمرانی منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به فعالیت های عمرانی منطقه، اظهار داشت: به دلیل نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق کمتر برخوردار، در سال جاری اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال جهت فعالیت های عمرانی در این منطقه در نظر گرفته شده است که رقم قابل توجهی می باشد.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم با بیان اینکه بخش زیادی از هزینه های شهرداری صرف تملک می شود، افزود: در سال گذشته بیش از 500 میلیارد ریال در منطقه دو هزینه شده است که 350 میلیارد ریال آن بابت تملک 60 پلاک بوده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته عملیات اجرای روکش آسفالت معابر در سطح منطقه آغاز شد که این عملیات در سال جاری نیز ادامه دارد و امسال اجرای 50 هزار تن آسفالت در دستور کار این منطقه قرار دارد.

وی بیان داشت: پروژه های ادامه تملک بلوار جمهوری حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام (ره)، تملک بخشی از مسیر زیرگذر میدان شهید امینی بیات و بازگشایی خیابان شهدای روحانیت در بلوار دانش به عنوان پروژه های مهم این منطقه در سال جاری می باشد.

رحیمی با اشاره به جمع آوری روزانه 100 تن زباله در این منطقه اضافه کرد: 25 درصد از حجم زباله جمع آوری شده در این منطقه قابل بازیافت می باشد که در این موضوع نیازمند همکاری بیشتر شهروندان در زمینه تفکیک پسماند هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7n93.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما