شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63561
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن خبر داد

رونمايي از 4 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب

قم نيوز : رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن از رونمايي از 4 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب خبر داد.
رونمايي از 4 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب
رونمايي از 4 اثر قرآني در نمايشگاه بين‌المللي كتاب
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم امروز با اشاره به ارائه آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: 202 اثر منتشر شده پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود و در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد که این آثار شامل همه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان است.

وی از رونمایی چهار اثر پژوهشکده در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و افزود: کتاب تفسیر قرآن به قرآن در آینه روایات از جمله آثار است که به بررسی مسئله چگونگی تفسیر قرآن به قرآن بر اساس روایات می‌پردازد.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن خاطرنشان کرد: دانشنامه قرآنی معارف عقلی از  دیگر آثار است که در نمایشگاه رونمایی می‌شود. از جمله موضوعات این دانشنامه می‌توان به اسم اعظم، التقاط، امامت، امتحان، ام الکتاب، برهان امکان و وجوب و برهان حدوث اشاره کرد.

وی با اشاره به رونمایی از دو نرم افزار قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: این آثار شامل نرم‌افزارهای تلفن همراه دایرة المعارف بزرگ قرآن و فرهنگ قرآن کریم است که مباحث 33 جلد فرهنگ قرآن کریم در قالب 3 هزار و 200 موضوع اصلی و ارجاعی در نرم‌افزار فرهنگ قرآن قرار داده شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6mni.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما