شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 63574
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 3 مدال قهرماني كشور

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از درخشش پسران كاراته‌كاي قم و موفقيت آنها در كسب سه مدال طلا و برنز پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 3 مدال قهرماني كشور
درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 3 مدال قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: نخستین حضور در رقابت‌های کشوری سال 1397 با اعزام تیم کاراته پسران نونهال قم صورت گرفت و خوشبختانه تیم قم با تدابیر مربیان و درخشش کاراته‌کاهای مستعد و آینده‌دار خود جزو چهار تیم برتر کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، شاهد رقابت نزدیک به 600 کاراته‌کا در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نونهالان بودیم، در حالی که این پیکارها به میزبانی سالن آیت‌الله طالقانی شهر ری به انجام رسید و از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت.

رئیس هیأت کاراته استان قم افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند و سرانجام در رده‌بندی بخش تیمی، هیأت تهران با کسب یک نشان طلا، سه نقره و چهار برنز روی سکوی نخست قرار گرفت و تیم‌های هیأت کرمان و گیلان هر کدام با کسب یک طلا و یک نقره مشترکاً نایب‌قهرمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم هیأت کاراته مازندران با کسب یک نشان طلا و سه برنز به مقام سوم دست یافت و تیم منتخب نونهالان هیأت کاراته قم نیز با مجموع سه مدال شامل یک طلا در وزن منهای 47 کیلوگرم و دو برنز در کاتای انفرادی و وزن منهای 52 کیلوگرم کومیته روی سکوی چهارم به کار خود پایان داد.

برخوردار اضافه کرد: این رقابت‌ها در بخش انفرادی کاتا و اوزان منهای 42، 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم به انجام رسید و در کاتای انفرادی متین محمدی‌یکتا از تیم هیأت کاراته قم بعد از نمایندگان کرمان در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.

وی افزود: در وزن منهای 47 کیلوگرم این دوره از مسابقات که با رقابت 83 کاراته‌کا به انجام رسید، مهدی محمدی از تیم هیأت کاراته استان قم با ارائه قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود و نمایش مبارزات زیبا و تماشایی از سد تمامی حریفان گذشت و مقتدرانه به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

رئیس هیأت کاراته استان قم ابراز کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم این پیکارها نیز شاهد رقابت 84 کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر بودیم که سرانجام رضا دهقان‌ موری‌آبادی از تیم هیأت کاراته قم بعد از نمانیدگان کرمانشاه و قزوین در جایگاه سوم ایستاد و برنز گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceen8p.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما