يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 6360
دلبری:

تا رسیدن به شهری در شأن حضرت معصومه فاصله زیادی داریم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری با اقدامات عملی که انجام می‌دهد در تلاش است سخنان رهبری را سرلوحه عملکرد خود قرار داده و از مرحله شعار فراتر رود.
تا رسیدن به شهری در شأن حضرت معصومه فاصله زیادی داریم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با حجت‌الاسلام  سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، امیدواریم شهرداری قم در تلاشی مضاعف بتواند در تحقق فرمان مقام معظم رهبری گام برداشته و تحول عظیمی در سطح شهر قم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه، قم را به یک شهر مهم و بین‌المللی تبدیل کرده است، گفت: همه این ویژگی‌ها نشان از اهمیت شهر قم دارد و این مسئله وظیفه مسوولین و خدمتگزاران مردم را در مدیریت شهری سنگین‌تر می‌کند.

شهردار قم با بیان اینکه تا رسیدن به شهری در شأن حضرت فاطمه معصومه فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: مدیران شهرداری مصمم هستند که با اراده قوی از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود استفاده کنند و در سال ۹۱ خدمات ماندگاری به زائران و شهروندان ارائه کنند تا در اذهان عموم شهروندان باقی بماند.

وی گفت: تعامل مثبت بین اعضای شورا و مدیریت شهری موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های شهرداری شده است و بازنگری در کاربرد فضای سبز و شبکه معابر از جمله این اقدامات است.

دلبری تاکید کرد: شهرداری از صرف کارهای عمرانی خارج شده و به یک نهاد تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است و سعی داریم در تمام عرصه‌ها به شهروندان و زائرین خدمات ارائه کنیم.

شهردار قم افزود: شهرداری قم با اقداماتی که انجام می‌دهد می‌تواند در راه رسیدن به سند چشم‌انداز موثر باشد.

وی افزود: امسال سال تلاش و جدیت و پیگیری کارها بوده و همه مسوولین و مدیران شهرداری باید با قاطعیت، تلاش جدی، عزم و اراده راسخ سعی کنند اقدامات موثرتری در سطح شهر داشته باشند.

دلبری اظهار داشت: شهرداری با اقدامات عملی که انجام می‌دهد در تلاش است سخنان رهبری را سرلوحه عملکرد خود قرار داده و از مرحله شعار فراتر رفته و با اقدامات زیربنایی از قبیل اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نقش مهمی در ساختن شهر داشته باشد.

وی بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهر قم تاکید کرد و گفت: انتظار داریم این پروژه‌ها با شتاب بیشتری عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.393rak9wzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما