يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 6361
به مناسبت روز معلم صورت می گیرد؛

دیدار فرهنگیان قمی با مراجع تقلید

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره برنامه‌ریزی، تامین و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از دیدار فرهنگیان قم با مراجع تقلید قم به مناسبت روز معلم خبر داد.
دیدار فرهنگیان قمی با مراجع تقلید
به گزارش قم نیوز، ناصر سرسنگی  با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم نامگذاری شده که برنامه‌های متنوعی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ها به منظور پاسداشت مقام معلمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام و منزلت فرهنگیان مهم‌ترین هدف برگزاری این برنامه‌ها بوده و سعی شده متناسب با شخصیت واقعی معلمان برنامه‌های هفته معلم برگزار شود.

رییس اداره برنامه‌ریزی، تامین و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم ۱۲ اردیبهشت ماه در حرم حضرت معصومه خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری سپاه پاسداران در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود و آیت‌الله یزدی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳ اردیبهشت ماه، ۴۶ نفر از فرهنگیان برگزیده نمونه استانی و کشوری با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

سرسنگی عنوان داشت: برنامه‌ای ویژه فرهنگیان برگزیده کشوری، استانی و ناحیه‌ای در ۱۷ اردیبهشت برگزار شده و از فرهنگیان در این مراسم تجلیل می‌شود.

وی دیدار با علما و مراجع تقلید از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، مصباح‌یزدی و جوادی آملی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم ذکر کرد.

رییس اداره برنامه‌ریزی، تامین و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به تمایز برنامه‌های سال جاری هفته معلم با سال‌های گذشته گفت: برنامه‌های هفته معلم در سطح ناحیه، استانی و کشوری نسبت به سال‌های گذشته گسترش پیدا کرده و تجلیل از همه معلمان سخت‌کوش با توجه به امر خطیر آموزش در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.-n-t23nxzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما