يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 63616
منبع : خبرگزاری مهر
با انهدام ۴ باند سرقت انجام شد؛

کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از انهدام ۴ باند سرقت و کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در قم خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در قم
کشف ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در قم
به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: طی ۲ هفته گذشته با تلاش و مجاهدت‌های همکاران در پلیس آگاهی استان ۴ باند سرقت خودرو، منزل، کیف قاپی و مغازه در سطح شهرستان قم شناسایی و متلاشی شدند.

وی با بیان این که اعضای این ۴ باند ۱۵ نفر و بین ۲ تا ۱۰ فقره سابقه دارند، گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته در مجموع به ۱۰۰ فقره سرقت به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند بنابراین تلاش بر این است تا هرچه سریعتر این اموال شناسایی و تحویل مالباختگان شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر این که تمرکز پلیس در سال ۹۷ مبتنی بر پیشگیری از جرم، حذف بستر جرم و استمرار کشف اموال مسروقه خواهد بود، اهتمام بیش از پیش نسبت به آموزش شهروندان و همچنین سه ضلع افزایش تلاش‌ها، بهره گیری از روندهای اجتماعی و اقتدار را در توفیقات پلیس مهم ارزیابی کرد.

سردار مجتبایی با بیان این که کماکان دقت مردم در حفاظت از اموالشان در اولویت قرار دارد، گفت: پلیس با استعداد حرفه‌ای و تعامل خوب با دستگاه قضائی با جدیت هرچه بیشتر برای مقابله با جرائم تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم لازمه ایجاد امنیت فراگیر را همکاری و احساس مسئولیت دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از مأموریت‌های پلیس مسئول سازی سایر دستگاه‌هاست که امیدوارم در سال ۹۷ این مهم گسترش یافته تا از توان جمعی برای کنترل سرقت استفاده و این هم آوردی منجر به یک امنیت اجتماعی و عمومی در سطح استان شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb00b0.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما