دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63655
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی استان قم:

علل نتایج ضعیف تیم کبدی بانوان قم بررسی می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم تاکید کرد علل نتایج ضعیف تیم کبدی بانوان قم در مسابقات کشوری بررسی می‌شود.
علل نتایج ضعیف تیم کبدی بانوان قم بررسی می‌شود
علل نتایج ضعیف تیم کبدی بانوان قم بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی بانوان قم در مسابقات کبدی سالنی قهرمانی جوانان کشور در سنندج در دور گروهی از دور مسابقات کنار رفت اما آن چه برای ما سؤال برانگیز است عملکرد فنی و نتایج ضعیف تیم است به طوری که اختلاف امتیاز تیم قم با حریفان غیر قابل قبول است.

وی افزود: طی یک سال اخیر سرمایه‌گذاری بسیار خوبی روی کبدی بانوان در قم انجام داده‌ایم و تیم جوانی داریم و با توجه به این که کبدی در قم برای مدت طولانی رشته‌ای راکد در بخش بانوان بوده انتظار نداریم بتوانیم تیم‌های باسابقه و قدرتمند کشور را شکست دهیم اما این مورد نیز قابل قبول نیست که با نتایج سنگین برابر برخی از تیم‌ها بازنده باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: انتظار ما از تیم جوانان قم در سنندج نه صعود، بلکه نتایج آبرومند بود اما این انتظار برآورده نشده و علل نتایج ضعیف تیم کبدی بانوان قم در مسابقات کشوری بررسی می‌شود. ما باید ببینیم کجای مسیر را اشتباه رفته‌ایم که توان رقابت با حریفان را نداریم.

رشیدی بیان داشت: هیئت کبدی استان قم با حداکثر توان خود از دختران کبدی کار حمایت کرده است اما هنوز در این زمینه پاسخ مطلوبی نگرفته‌ایم. با این حال، نواقص را خواهیم یافت و شرایط را تغییر می‌دهیم. حمایت ما از کبدی بانوان به عنوان یک رشته مدال آور آسیایی ادامه پیدا می‌کند.

شایان ذکر است تیم کبدی دختران استان قم در مسابقات جوانان کشور در سنندج در مرحله گروهی ۴ مسابقه برگزار کرد که با شکست در هر ۴ مسابقه از دور رقابت‌ها کنار رفت. قم در این مسابقات ابتدا ۳۲ بر ۶۴ برابر کرمان شکست خورد و سپس ۲۱ بر ۶۱ مغلوب کرمانشاه شد.

تیم قم در سومین گام برابر تیم کبدی استان فارس ۷۶ بر ۱۸ شکست سنگینی را متحمل شد و در آخرین مسابقه خود ۱۵ بر ۶۳ نتیجه را به تیم کبدی استان گلستان واگذار کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenp8p.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما