دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 63660
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم مطرح کرد

ضعف زیرساخت‌های استان قم برای جذب سرمایه گذاران

قم نيوز : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: یکی از بایدها برای جذب سرمایه گذاران در استان قم، بحث زیرساخت‌ها است که در این زمینه ضعیف عمل کردیم.
ضعف زیرساخت‌های استان قم برای جذب سرمایه گذاران
ضعف زیرساخت‌های استان قم برای جذب سرمایه گذاران
به گزارش قم نیوز ابوالفضل خاکی ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری کنونی در این استان در شان قم نیست و امکان ده‌ها برابر کردن سرمایه گذاری در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از بایدها برای جذب سرمایه گذاران در استان قم، بحث زیرساخت‌ها است که در این زمینه ضعیف عمل کردیم، برخی از سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان برای جذب آب و برق سال‌ها معطل شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: برای بحث جذب سرمایه گذاران خارجی در استان قم باید تمام بسترها فراهم شود، در اتاق بازرگانی استان پروژه‌های منوریل، متروی قم، فرودگاه قم و کمربندی قم را به سرمایه گذاران چینی معرفی کردیم.

خاکی با اشاره به لزوم تلاش دستگاه‌های اجرایی استان قم برای جذب سرمایه گذاران اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف استان باید تلاش بیشتری برای جذب این سرمایه گذاران داشته باشند، تاجران چینی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در قم دارند و آن‌ها حتی برای تامین مالی پروژه‌های استان اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای احداث نمایشگاه استان قم، 25 میلیارد تومان توسط فعالان اقتصادی هزینه شده است که امکان بهره برداری فاز نخست آن تا شهریورماه وجود دارد، اما این نمایشگاه با مشکل راه دسترسی مواجه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawini.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما