دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 63662
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش كاراته قم به پيكارهاي قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام كاراته‌كاي قم در تركيب تيم ملي نوجوانان كشورمان به پيكارهاي 2018 قهرماني آسيا خبر داد.
اعزام ملي‌پوش كاراته قم به پيكارهاي قهرماني آسيا
اعزام ملي‌پوش كاراته قم به پيكارهاي قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: برای حضور در مسابقات کاراته 2018 قهرمانی آسیا، تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران امروز عازم شرق آسیا و کشور ژاپن شدند.

وی ادامه داد: امسال هفدهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدهای آسیا برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای کشورمان بعد از انجام تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی، روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.

رئیس هیأت کاراته استان قم بیان کرد: این رقابت‌ها در شهر اوکیناوای ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته رده‌های سنی پایه کشورمان در دو رده نوجوانان و جوانان دختر و پسر با حریفان خود پیکار می‌کند و حسین خدری به عنوان تنها ملی‌پوش قم در این رقابت‌ها با حریفان پیکار می‌کند.

وی با بیان اینکه اعزام ملی‌پوشان در دو رشته کاتا و کومیته انجام شده است، افزود: در کاتای انفرادی پسران رده سنی نوجوانان متین زارع و در رده سنی جوانان پوریا همایون به میدان می‌روند، ضمن اینکه کاراته‌کاهای بخش کومیته در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

برخوردار با بیان اینکه در کومیته نوجوانان حسین خدری از قم در وزن منهای 57 کیلوگرم به روی تاتامی می‌رود، عنوان کرد: مرتضی کریمی در وزن منهای 52 کیلوگرم، عرفان داودیان در وزن منهای 63 کیلوگرم، کامران بصیری در وزن منهای 70 کیلوگرم و حسین اسماعیلی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم دیگر اعضای تیم کومیته پسران ایران در این دوره از پیکارهای قهرمانی آسیا محسوب می‌شوند.

وی یاد آور شد: در رده سنی جوانان نیز علیرضا حیدری در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا فرجی در وزن 60 کیلوگرم، ابوالفضل میرزایی در وزن 68 کیلوگرم، حسین کابلی در وزن 76 کیلوگرم و نوید محمدی در وزن به اضافه 76 کیلوگرم برای تیم ملی ایران به روی تاتامی خواهند رفت، در حالی که مهران بهنام‌فر به عنوان سرمربی و رضا عزیزی به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی ایران هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccieqe.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما