دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 63663
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

قرارداد احداث کمربندی قم به زودی منعقد می شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به پروژه کمربندی شهر قم اظهار کرد: سرمایه گذاران چینی با وجود بازدید از این پروژه، رقم بالایی پیشنهاد کردند که مورد پذیرش استان نبود، اما به هر حال اکنون قرارداد احداث پروژه کمربندی قم با رقم پایین تری در حال انعقاد است.
قرارداد احداث کمربندی قم به زودی منعقد می شود
قرارداد احداث کمربندی قم به زودی منعقد می شود
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پروژه کمربندی شهر قم اظهار کرد: سرمایه گذاران چینی با وجود بازدید از این پروژه، رقم بالایی پیشنهاد کردند که مورد پذیرش استان نبود، اما به هر حال اکنون قرارداد احداث پروژه کمربندی قم با رقم پایین تری در حال انعقاد است.

وی ادامه داد: پروژه احداث پل برای نمایشگاه دائمی استان قم نیازمند هشت میلیارد تومان است و کارهایی برای مطالعات و مکان یابی آن انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: پیشنهاد می‌کنیم که در جلسات ستاد سرمایه گذاری استان، پروژه محور عمل کنیم تا جلسات ستاد موفق بیشتری داشته باشد.

بهشتی با اشاره به وضعیت دریاچه نمک قم اظهار کرد: این دریاچه ظرفیت زیادی دارد، باید در سال جاری چندین پروژه تعریف شود و تمام انرژی خودمان را برای اتمام این پروژه‌ها بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر ترافیکی بلوار پیامبر اعظم(ص) از پنج سال پیش به بهره برداری رسیده است، اما در این بلوار، پروژه‌های دیگری به بهره برداری نرسیده است، شهر قم یک شهر خدماتی است که محور توسعه آن گردشگری است.

محمود سیجانی در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل استان قم در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: مدیران استان روز گذشته در کنار برگزاری جلسه ستاد از واحدهای صنعتی در دو منطقه نیزار و سلفچگان بازدید کردند و از مشکلات این واحدها آگاه شدند.

وی ادامه داد: طی سال جاری با هزینه 300 میلیارد تومان دو پروژه صنعتی در منطقه نیزار به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دولت در سال 95 در راستای تقویت بخش سرمایه گذاری بخش زیادی از اختیارات را به استان‌ها واگذار کرد که این اختیارات کار مدیران را برای جذب سرمایه گذاران آسان نمود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds909.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما