سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 63690
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 9 راي اعضاي مجمع

مدير كل سابق تربيت‌بدني قم رئيس هیأت تيراندازي با كمان شد

قم نيوز : مدير كل سابق تربيت‌بدني استان قم با كسب حداكثر راي اعضاي مجمع انتخابات هیأت تيراندازي با كمان استان قم براي چهار سال رئيس اين هیأت ورزشي شد.
مدير كل سابق تربيت‌بدني قم رئيس هیأت تيراندازي با كمان شد
مدير كل سابق تربيت‌بدني قم رئيس هیأت تيراندازي با كمان شد
به گزارش قم نیوز بعد از پایان دوره چهار ساله سیدمهدی حیدرآبادی در ریاست هیأت تیراندازی با کمان استان قم با حضور مسوولان فدراسیون این رشته، اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع این هیأت ورزشی، رئیس جدید تیراندازی با کمان انتخاب شد.

این در حالی است که سه کاندیدا برای به دست آوردن سکان ریاست هیأت تیراندازی با کمان استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخابات این هیأت ورزشی رقابت کردند و سرانجام قدرت‌الله باقری سکان ریاست این هیأت ورزشی را در دست گرفت.

با توجه به مهلتی که امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نظر گرفته بود، سه کاندیدا به نام‌های قدرت‌الله باقری، احمد فتحی و محمد محمدمیرزایی برای رقابت بر سر کرسی ریاست این هیأت ورزشی مورد تایید قرار گرفته و در این مجمع انتخاباتی رقابت کردند.

اعضای واجد شرایط رای دادن در مجمع انتخابات هیأت تیراندازی با کمان استان قم 11 نفر بودند و پیش از رای‌گیری یکی از سه کاندیدا یعنی محمد محمدمیرزایی از کاندیداتوری خود کناره‌گیری کرد و احمد فتحی نیز به نفع قدرت‌الله باقری از شرکت در انتخابات کنار کشید.

بدین‌ترتیب با رای نفراتی همچون نماینده فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده داوران، مربیان، باشگاه‌‌ها، قهرمانان و ... 9 رای از 11 رای اعضای مجمع به قدرت‌الله باقری اختصاص یافت تا وی برای مدت چهار سال تا 1401 رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم شود.

باقری در حالی این مسوولیت را پذیرفت که چهره‌ای شناخته شده و مطرح در ورزش قم و کشور به شمار می‌رود و پیش از این اوایل دهه 1380 مدیر کل تربیت‌بدنی استان قم بوده است، ضمن اینکه در هیات‌هایی نظیر بدن‌سازی و پرورش اندام همین مسوولیت را تجربه کرده و با توجه به مدارج بالای علمی و تخصصی در رشته‌ تربیت‌بدنی و ورزش، مربیگری تیم‌های باشگاهی مختلف ورزش قم نظیر فوتسال، فوتبال، مربیگری تیم ملی فوتسال و چندین رشته دیگر را در کارنامه و سوابق خود دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdz909.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما