سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 63718
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

دعوت كشتي‌گيران جوان قم به اردوي تيم ملي بزرگسالان

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از دعوت دو تن از چهره‌هاي موفق كشتي قم براي حضور در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان خبر داد.
دعوت كشتي‌گيران جوان قم به اردوي تيم ملي بزرگسالان
دعوت كشتي‌گيران جوان قم به اردوي تيم ملي بزرگسالان
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: دو تن از بهترین‌های چند سال اخیر کشتی قم که افتخارات بسیاری با تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند اکنون به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: این دو کشتی‌گیر علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی هستند که قرار بود به عنوان دو تن از هفت کشتی‌گیر فرنگی‌کار قم طبق مجوز فدراسیون کشتی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران حضور یابند، اما در این انتخابی حضور نیافتند.

رئیس هیأت کشتی استان قم ابراز کرد: نجاتی دارنده مدال برنز نوجوانان جهان و برنز جوانان آسیا است و رضایی نیز از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا گرفته و سابقه حضور در پیکارهای جهانی را دارد و اکنون هر دو واجد شرایط عضویت در تیم ملی جوانان هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، این دو کشتی‌گیر در انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میدان نرفتند و به واسطه شایستگی‌های بسیار بالایی که از نظر فنی و تکنیکی و سابقه در این رشته ورزشی دارند از سوی کادر فنی به اردو دعوت شده‌اند.

وزیری عنوان کرد: رضایی و نجاتی از بهترین‌های حال حاضر کشتی قم هستند و امسال این توانایی را دارند که تیم ملی جوانان ایران را در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان همراهی کنند و یک بار دیگر برای کشتی قم و کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز هفدهم اردیبهشت ماه در خانه کشتی آغاز می‌شود و دو کشتی‌گیر استان قم در اوزان 60 و 63 کیلوگرم در کنار دیگر ملی‌پوشان دعوت شده تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز می‌کنند، این اردو تا هجدهم اردیبهشت ادامه می‌یابد و تیم ملی قصد حضور در یک رقابت بین‌المللی به میزبانی کشور گرجستان را دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevf8p.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما