سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 63725
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات دو و میدانی نوجوانان دختر کشور رقم خورد

دومین مدال برنز دونده قمی در فاصله یک هفته

قم نيوز : زهرا رضایی، دو و میدانی کار دختر قمی در فاصله یک هفته دومین مدال برنز خود در سطح کشور را به دست آورد.
دومین مدال برنز دونده قمی در فاصله یک هفته
دومین مدال برنز دونده قمی در فاصله یک هفته
به گزارش قم نیوز تنها دو و میدانی کار فعال و برجسته دو و میدانی بانوان قم که با توجه به رده سنی خود از استعدادهای آینده دو و میدانی ایران محسوب می‌شود با درخشش در رقابت‌های نوجوانان کشور توانسته در فاصله یک هفته، ۲ مدال برنز را از آن خود کند.

وی در مسابقات دو و میدانی نوجوانان دختر کشور در سنندج، تنها مدال آور تیم اعزامی قم بود که در ۴۰۰ متر با مانع توانست مدال برنز را کسب کند. این مدال، درست یک هفته پس از مدال برنز این دختر قمی در مسابقات جوانان کشور به میزبانی تهران به دست آمد.

رضایی که پیش از این هم سوابق روشنی در مسابقات دو و میدانی پایه کشور در رده سنی نونهالان داشته است در مسابقات رده نوجوانان با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه در مسیر یک دور کامل پیست با مانع، نفر سوم ایران شد.

این دختر دو و میدانی کار قمی در نظرسنجی برترین‌های ورزش استان قم در سال ۹۵ از نگاه رسانه‌ها در بخش پدیده‌های زیر ۱۶ سال بخش دختران توانسته بود عنوان دومین ورزشکار برتر دختر در این رده سنی را از آن خود کند.

در مسابقات نوجوانان کشور در ماده ۴۰۰ متر با مانع، علاوه بر زهرا رضایی، لیلا خدری دیگر دو و میدانی کار قمی بود که در این بخش به مقام پنجم دست پیدا کرد. در پایان این مسابقات تیم دو و میدانی استان خراسان رضوی قهرمان کشور شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpmqe.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما