چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 63741
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر هان‌مادانگ ايران

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: نمايندگان قم در تلاش براي كسب عناوين برتر پيكارهاي هان‌مادانگ قهرماني كشور به مصاف حريفان مي‌روند.
رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر هان‌مادانگ ايران
رقابت قمي‌ها براي كسب عناوين برتر هان‌مادانگ ايران
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز  اظهار کرد: نمایندگان قم برای حضور موفق در پیکارهای هان‌مادانگ قهرمانی کشور با حضور مربیان خود تمرینات خوبی انجام داده‌اند و با انگیزه بالا برای کسب عناوین برتر این مسابقات به میدان خواهند رفت.

وی با بیان اینکه امسال سیزدهمین دوره مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرمانی کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در بخش مردان از روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو تهران با حضور چهره‌های شاخص این رشته از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: کسب رتبه‌های برتر این دوره از رقابت‌های آزاد هان‌مادانگ ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این مسابقات انتخابی تیم ملی برای دعوت برترین‌ها برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هان‌مادانگ محسوب می‌شود.

وی یاد آور شد: این دوره از مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرمانی مردان کشور با حضور 960 تکواندوکار برای شناسایی برترین‌ها برای اعزام تیم ملی ایران به پیکارهای جهانی 2018 برگزار می‌شود و امیدواریم نمایندگان قم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب مقام‌های برتر چهار بخش قدرتی، رکوردی و انفرادی، تیمی و گروهی از روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ ماه به مدت دو روز به میدان می‌روند و در روز نخست این رقابت‌ها بخش‌های سون‌نال، جوموک، پال کیوک‌پا، سون‌نال سرعتی و نوپی‌چاگی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه نیز مسابقات پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش و چند جهت برگزار می‌شود و ورود و پذیرش تکواندوکاران روز قبل از برگزاری رقابت‌ها از ساعت 16 تا 19 در خوابگاه و مکان اسکان آنها انجام می‌شود، ضمن اینکه کارت مسابقات نیز صبح روز مسابقات از ساعت 7:30 تا 8 صبح توزیع می‌شود.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdca60ni.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما