چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 63765
منبع : خبرگزاری فارس
حوزویان در تجمع مدرسه فیضیه قم مطرح کردند

مخالفت با موضع‌گیری رئیس جمهور برای ماندن در برجام

قم نيوز : حوزویان ظهر امروز علیه اقدامات خصمانه آمریکا در مدرسه فیضیه قم تجمع و با فریاد شعار «موضع ما یک کلام، ‌آتش بزن به برجام» مخالف خود نسبت به موضع‌گیری رئیس جمهور برای ماندن در برجام را اعلام کردند.
مخالفت با موضع‌گیری رئیس جمهور برای ماندن در برجام
مخالفت با موضع‌گیری رئیس جمهور برای ماندن در برجام
به گزارش قم نیوز تجمع اعتراض‌آمیز حوزویان علیه اقدامات خصمانه آمریکا ظهر امروز با حضور پرشور طلاب، اساتید و شخصیت‌های برجسته حوزوی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه روحانیون همیشه مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کرده‌اند، اظهار کرد: در تجمع‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که هدف اصلی ما حمایت از سیاست‌های کلی نظام اسلامی،‌ تبعیت از فرمایشات رهبری و تحقق خواسته‌های مردم است و در این صورت اگر نیاز باشد از حرکت‌های درست دولت نیز حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی الله لونی الیگودرزی با اشاره به اینکه عمامه روحانیون کفنی برای بدن آن‌هاست، عنوان کرد: روحانیون نمی‌توانند مشاهده کنند که برخی به راحتی منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و در میدان دشمن بازی کنند؛ طلاب به‌عنوان نمایندگان مردم برپا خواسته و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد شعار حق‌خواهی را فریاد می‌زنند.

همچنین، عضو مجلس خبرگان رهبری از جایگاه کنونی ایران اسلامی یاد و مطرح کرد: به افرادی که معتقد هستند می‌توانند با جنگ ملت ایران را تهدید کنند می‌گوییم که پیروزی در جنگ به مؤمنان و پیروان رسول خدا(ص) اختصاص داد و پیروزی مؤمنان بر کفار در آیات قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها افرادی هستند که کلید فتح جهان را در اختیار دارند و در رویارویی با جبهه کفر و استکبار پشت به دشمن نخواهند کرد.

حوزویان در این تجمع با سردادن شعارهای «نه برجام، نه 2030، لعنت بر انگلیسی»، «موضع ما یک کلام، ‌آتش بزن به برجام»، «مرگ بر سازش‌کار»، «هیهات من‌الذله» و «مرگ بر آمریکا» مخالفت خود نسبت به موضع‌گیری رئیس جمهور برای ماندن در برجام و سازش با دیگر طرفین برجام از جمله اروپا را اعلام کردند.

«ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «ما همه سربازهای حیدریم، منتظر فرمان مهدی آل محمدیم» از جمله دیگر شعارهایی بودند که در مدرسه فیضیه قم طنین‌انداز شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnu93.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما