چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 63783
منبع : خبرگزاری فارس
مربي باشگاه شهيد‌ زين‌الدين قم خبر داد

خدري آماده كسب نخستين طلاي آسيايي سال 97 كاراته قم

قم نيوز : مربي باشگاه فرهنگي ورزشي شهيد زين‌الدين قم از آمادگي ملي‌پوش اين باشگاه براي كسب نخستين مدال طلاي آسيايي سال 97 براي كاراته قم خبر داد.
خدري آماده كسب نخستين طلاي آسيايي سال 97 كاراته قم
خدري آماده كسب نخستين طلاي آسيايي سال 97 كاراته قم
به گزارش قم نیوز علی سلطانی امروز اظهار کرد: با نبوغ و استعداد بسیار خوب و بالایی که از حسین خدری ملی‌پوش خوش‌آتیه باشگاه شهید زین‌الدین قم در ترکیب تیم ملی کاراته نوجوانان ایران سراغ داریم، قطعا این کاراته‌کا یکی از امیدهای اصلی کسب مدال برای تیم کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

وی ادامه داد: خدری قابلیت‌ بالا و توانمندی خود از نظر فنی و تکنیکی را بارها در انتخابی تیم ملی به نمایش گذاشته و بر اساس همین شایستگی‌ها نفر اصلی وزن منهای 57 کیلوگرم ترکیب نهایی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران در پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا شده است.

مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید زین‌الدین قم در ادامه با اشاره به برنامه هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی رده‌های پایه کاراته آسیا ، بیان کرد: بر اساس این برنامه‌، حسین خدری روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در تلاش برای کسب مدال برابر حریفان خود به روی تاتامی خواهد رفت.

وی تصریح کرد: مطمئنا دعای خیر ما و تمامی کسانی که به ورزش و رشته کاراته علاقه دارند، بدرقه راه خدری برای توفیق در مسابقات آسیایی است و بی‌صبرانه منتظر آغاز پیکارهای وی با حریفان آسیایی هستیم تا یک بار دیگر ورزش قم صاحب افتخار شود.

سلطانی با اشاره به برنامه هفدهمین دوره مسابقات کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدهای آسیا، ابراز کرد: این پیکارها رسما از روز جمعه 21 اردیبشهت ماه به مدت سه روز در شهر اوکیناوای ژاپن برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی کمیته برگزاری رقابت‌ها، در روز نخست کاراته‌کاهای نوجوان مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوم رقابت‌های رده سنی جوانان به انجام می‌رسد و روز سومین و آخرین روز پیکارها در روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه به پیکارهای رده سنی امید اختصاص دارد اما حسین خدری تنها نماینده قم در این مسابقات جمعه 21 اردیبهشت در وزن منهای 57 کیلوگرم کومیته انفرادی پسران نوجوان به روی تاتامی می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwu93.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما