چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 63786
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث مطرح كرد

پيگيري تربيت افراد كارآفرين در دانشگاه قرآن و حديث

قم نيوز : قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث گفت: بنا است دانشجو در آموزش‌ها کارآفرین تربيت شود به اين معنا كه دانشجو علاوه بر اينكه مقاله بنویسد و سفارش مقاله بدهد، به درجه‌ای برسد که پرسش‌های علمي را درك كند و نقاط مشکل و نکات مبهم هر دانش را جست‌وجو کند.
پيگيري تربيت افراد كارآفرين در دانشگاه قرآن و حديث
پيگيري تربيت افراد كارآفرين در دانشگاه قرآن و حديث

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث مطرح كرد
پيگيري تربيت افراد كارآفرين در دانشگاه قرآن و حديث
قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث گفت: بنا است دانشجو در آموزش‌ها کارآفرین تربيت شود به اين معنا كه دانشجو علاوه بر اينكه مقاله بنویسد و سفارش مقاله بدهد، به درجه‌ای برسد که پرسش‌های علمي را درك كند و نقاط مشکل و نکات مبهم هر دانش را جست‌وجو کند.

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از استادان ممتاز و شایسته تقدیر دانشگاه قرآن و حدیث و هفته بزرگداشت مقام معلم که در سالن شیخ کلینی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد، با اشاره به روایتی در کتاب کافی که امام صادق(ع) از حضرت امیرمؤمنان(ع) نقل کردند اظهار کرد: علم فضیلت‌های متعددی دارد و رأس علم تواضع و فروتنی است بر این اساس انسانی می‌تواند علم عالمانه و پیشرفت را به دست آورد که هیچ حسدی نسبت به کسی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنا است دانشجو در آموزش‌ها کارآفرین تربیت شود به این معنا که دانشجو علاوه بر اینکه مقاله بنویسد و سفارش مقاله بدهد، به درجه‌ای برسد که پرسش‌های علمی را درک کند و نقاط مشکل و نکات مبهم هر دانش را جست‌وجو کند.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه دانشجو باید به گونه‌ای تربیت شود تا در آینده شغلی خود بیکار نشود گفت: دانشجو نه تنها برای خودش بلکه برای دانشجویان بعد از خود نیز لازم است شغل ایجاد کند و بر اساس تدریس‌ها و تحقیق‌ها به عنوان کار آفرین فارغ‌التحصیل شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شد از کمیت به کیفیت حرکت شود بر همین مبنا تربیت دانشجوی کیفی پیگیری می‌شود و فارغ‌التحصیل باید حقیقی باشد و شایسته این عنوان باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmaem.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما