پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 63810
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله اختری: تاثیرگذاری دانشمندان شیعه در علوم در بین جهانیان تبیین شود

قم نيوز : دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات و تاثیرگذاری دانشمندان و بزرگان ما باید معرفی شود گفت: تاثیر کنگره نقشه شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی در معرفی این مکتب به جهانیان بسیار تاثیرگذار است.
تاثیرگذاری دانشمندان شیعه در علوم در بین جهانیان تبیین شود
تاثیرگذاری دانشمندان شیعه در علوم در بین جهانیان تبیین شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمدحسن اختری ظهر امروز در کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی که در سالن رسول اعظم مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه از مظلومیت مکتب اهل بیت و پیروان ایشان مکتوم‌ماندن نقش علما و شخصیت‌ها و مکتب در نشر علوم بوده است اظهار کرد: غیر از آن همه مواهب و آثار و برکات و نقش بزرگی که ائمه اطهار(ع) داشتند، در گسترش علم نیز نقش بسیار کلیدی و اساسی برای مکتب اهل‌بیت(ع) بوده است.

وی اضافه کرد: حداقل در مقایسه‌ای اجمالی آنچه که امروز در اختیار بشر است و آنچه که در زمان امام صادق(ع) اتفاق افتاده، علوم به 500 رشته و بخش تقسیم شده و تبیین نقش اهل بیت اقدام بزرگی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات و تاثیرگذاری دانشمندان و بزرگان ما باید معرفی شود گفت: تاثیر این کنگره در معرفی این مکتب به جهانیان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchv6n-.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما