جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 63849
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

قضاوت داور بين‌المللي كشتي قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از حضور داور بين‌المللي كشتي قم در رقابت كشتي‌گيران حاضر در مرحله پاياني پيكارهاي انتخابی تیم‌های ملی خبر داد.
قضاوت داور بين‌المللي كشتي قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي
قضاوت داور بين‌المللي كشتي قم در پيكارهاي انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: بعد از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در روزهای پایانی فروردین و اوایل اردیبهشت‌ماه، این هفته شاهد برگزاری مسابقات نهایی برای شناخت نفرات اعزامی به پیکارهای برون‌مرزی سال جاری خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان مسابقات قهرمانی جهان و پیکارهای کشتی بازی‌های آسیایی 2018 را پیش‌رو دارند، مسابقات انتخابی مهمترین ملاک برای شناخت ترکیب نهایی این دو تیم به منظور حضور در این دو رویداد مهم است.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی، ابراز کرد: در بین داوران حاضر در این مسابقات نام داور با تجربه کشتی استان قم یعنی سعید عباسی نیز به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به چشم می‌خورد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون کشتی، مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و علاوه بر سعید عباسی که نماینده داوران قم در این رقابت‌ها است، چند کشتی‌گیر قم نیز به روی تشک می‌روند.

وزیری عنوان کرد: سرپرست فنی این رقابت‌ها محمدابراهیم امامی از تهران و داوران درجه  S1 قضاوت کننده اردوان صاحب از خوزستان، مزدک گیتی از همدان و محمد مصلایی‌پور از یزد هستند و داوران درجه یک بین‌المللی نیز نفراتی از تهران، بوشهر، خوزستان، زنجان، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین، قم، چهار محال و بختیاری و کردستان هستند.

وی یاد آور شد: همچنین با دعوت فدراسیون کشتی، رومان پاولو از کشور اوکراین، ادیت دوزا از کشور ایتالیا و ادمار عبدالله‌یف از کشور هلند سه داور درجه S1 بین‌المللی در کنار داوران مطرح کشتی کشورمان، رقابت مدعیان عضویت در تیم‌های ملی کشتی را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhoem.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما