دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 63982
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه‌هاي اول و دوم مقدماتي انجام مي‌شود

رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني در ليگ برتر فوتسال اميد ايران

قم نيوز : دو نماينده استان قم براي كسب مقام قهرماني در مسابقات ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني در ليگ برتر فوتسال اميد ايران
رقابت 2 نماينده قم براي قهرماني در ليگ برتر فوتسال اميد ايران
به گزارش قم نیوز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور با حضور 11 تیم در دو گروه پنج و 6 تیمی برگزار می‌شود و در گروه نخست 6 تیم به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند و بازی‌های گروه دوم با رقابت پنج تیم به همین شکل به انجام می‌رسد.

این در حالی است که تیم‌های فوتسال آپکو پارس و آرش نمایندگان قم در فصل 1397 لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور هستند و تیم فوتسال امید آپکو پارس در گروه نخست به میدان رفت و تیم فوتسال جوانان آرش قم نیز در گروه دوم مشغول رقابت با حریفان است.

تیم فوتسال جوانان آپکو پارس قم در نخستین دیدار خود برابر تیم شهروند ساری به برتری قاطع چهار بر یک دست یافت و در دومین بازی با حساب سه بر صفر بر تیم پدیده صبای اصفهان غلبه کرد، ضمن اینکه در روز سوم با تیم شهرداری رشت به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در روز نخست بازی‌های گروه دوم دیگر نماینده قم یعنی آرش برابر گیتی‌پسند اصفهان به برتری هفت بر دو دست یافت، در روز دوم به دلیل پنج تیمی بودن جدول به استراحت پرداخت و در دیگر مسابقه خود مقابل تیم فوتسال مقاومت تهران با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند و در مرحله پایانی به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام / 78002*30
https://qomnews.ir/vdchiwn-.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما