سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 64007
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

دووميداني‌كاران قم در كمين مدال‌هاي ليگ طلايي

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: دووميداني‌كاران قم در مسابقات مرحله دوم ليگ طلايي كشور فقط به كسب مقام مدال فكر مي‌كنند.
دووميداني‌كاران قم در كمين مدال‌هاي ليگ طلايي
دووميداني‌كاران قم در كمين مدال‌هاي ليگ طلايي
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: دوومیدانی‌کاران قم در راه حضور موفق در مرحله دوم لیگ طلایی دوومیدانی کشور تمرینات خوب و منسجمی را در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم انجام داده‌اند و از هر نظر در آمادگی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دومین مرحله از لیگ طلایی دوومیدانی ایران روزهای ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه پس از ساعت افطار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و دوومیدانی‌کاران قم با انگیزه کسب مدال به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود، عنوان کرد: بر این اساس دوومیدانی‌کاران قم در مواد 100 متر، 400 متر با مانع، پرتاب وزنه‌ و پرش با نیزه رده سنی بزرگسالان، 110 متر با مانع و پرتاب وزنه جوانان و همچنین 400 متر با مانع بانوان به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: محمدباقر محمدی به همراه مهدی رضایی در ماده ۱۰۰ متر، رضا ملک‌پور در ماده 400 متر با مانع، محمدحسین اسکندری در رشته پرتاب وزنه و محسن سالاری در رشته پرش با نیزه نماینده‌های قم در رده سنی بزرگسالان به شمار می‌روند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین علی کشاورز در رشته ۱۱۰متر با مانع و محمدتقی مهرعلی در رشته پرتاب وزنه جوانان رده سنی به میدان می‌روند، البته مهرعلی در این رقابت‌ها به فکر رکوردگیری است و زهرا رضایی در رشته 400 متر با مانع با حریفان خود مسابقه می‌دهد، اما متاسفانه علی قاسم‌بابایی که ورودی بازی‌های قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی المپیک 2018 را کسب کرده، به دلیل مصدومیت در این مرحله غایب است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguz93.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما