جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 64164
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در خانه ووشو قم صورت گرفت

معرفي برترين تالوكاران مسابقات قهرماني ووشو در قم

قم نيوز : رقابت‌هاي بخش تالو مسابقات ووشو قهرماني استان قم در دو بخش برترين‌هاي خود را در سه رده سني پايه و رده بزرگسالان شناخت.
معرفي برترين تالوكاران مسابقات قهرماني ووشو در قم
معرفي برترين تالوكاران مسابقات قهرماني ووشو در قم
به گزارش قم نیوز بعد از معرفی نفرات برتر اوزان مختلف پیکارهای بخش ساندا یا مبارزه ووشو قهرمانی مردان استان قم،  نفرات برتر بخش تالو و تالو سنتی این رقابت‌ها نیز در خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم معرفی و تجلیل شدند.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیات ووشو استان قم در فرم‌های مختلف به انجام رسید که در رده سنی نونهالان و در فرم چانگ چوان ابوالفضل لطفی، در فرم جین‌شو ابوالفضل لطفی، در فرم دائو شو امیرحسین جانعلی، در فرم گوئن شو امیرحسین وصال و در فرم چیانگ‌شو محمدمهدی عبادی مقام قهرمانی را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان و در فرم چانگ چوان عباس عامره، در فرم نن‌چوان و فرم نن‌گوئن حامد پورفلاحی، در فرم چوان‌شو سید امیرحسین حسینی و در فرم سلاح بلند سیدامیرحسین حسینی بالاتر از دیگر تالوکاران حاضر در این مسابقات به مقام نخست و عنوان قهرمانی رسیدند.

این در حالی است که در رده سنی جوانان مقام قهرمانی فرم چانگ چوان به احمد دریاب، فرم نن‌چوان به احسان رمضانی، فرم نن‌دائو به علی قلی‌زاده و فرم نن‌گوئن به احسان رمضانی تعلق گرفت، ضمن اینکه مقام نخست فرم‌های چوان‌شو و سلاح بلند به محمد حسام پارساخو اختصاص پیدا کرد.

در پایان مسابقات رده سنی بزدگسالان تالو قهرمانی استان قم در فرم چانگ‌چوان احمد عمویی، در فرم چوان شو یا شائولین‌چوان حمیدرضا شیشه‌گران، در فرم چوان‌شو یا لوهان دوان‌دا هادی شفیعی‌نوید و در سلاح بلند حمیدرضا شیشه‌‌گران به عنوان قهرمان روی سکو رفتند.

داوران این مسابقات نیز مهدی ادیب‌نژاد، اکبر صفری، ابراهیم درتاج، جواد نظری، علی محمدی، غلامرضا احمدی، محمدهادی حیدری، احمدرضا شیخی، حیدر رضایی، بهرام عاشقی، علی ارمکان، وحید علیزاده، امیرحسین علیزاده، سیدمحمد حسینی، ابوالفضل شوندی، محمد اکبری، مهدی باقری، سیدحسین محمدی، کاظم صدر، محمدابراهیم قائمی، جواد ابراهیم‌پور و علی فدایی بودند، ضمن اینکه در هیات ژوری مسابقات محمد فتحی‌راد، سیدمهدی موسوی و حبیب جوشقانی حضور داشتند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcay6ni.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما