شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 64202
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو اعلام کرد:

آغاز عملیات تکمیل ساختمان اداری شهرداری منطقه دو قم

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو گفت:عملیات اجرایی تکمیل پروژه ساختمان اداری این منطقه در خیابان پاسداران غربی آغاز شده و طبق پیش بینی های انجام شده ظرف مدت 24 ماه به اتمام خواهد رسید.
آغاز عملیات تکمیل ساختمان اداری شهرداری منطقه دو قم
آغاز عملیات تکمیل ساختمان اداری شهرداری منطقه دو قم
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در خصوص تکمیل احداث ساختمان اداری این منطقه گفت : قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شده تا ظرف مدت 2 سال در فازبندی مشخص بتوانیم ساختمان را مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه احداث این ساختمان با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تردد شهروندان ساکن در منطقه دو به منطقه 6 انجام می گردد افزود: بعد از تقسیم بندی برخی از مناطق شهری در قم، احداث ساختمان جدید که در محدوده قانونی خود باشد در دستور کار قرار گرفته که بنا به دلایل فنی به درازا کشیده شده بود و امیدواریم با قرارداد جدید که با پیمانکار منعقد شده بتوانیم در سال جاری از فاز نخست ساختمان بهره برداری نمائیم.

رحیمی با توجه به اعتبار 70 میلیارد ریالی احداث ساختمان جدید، بیان داشت: این ساختمان که با توجه به نیاز واحدهای اداری و سهولت در تردد و انجام امور اداری ساکنین منطقه دو بنا شده، در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با بیش از 6 هزار زیربنا احداث خواهد شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxx09.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما