يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 64273
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

دومين اعزام ملي‌پوش قم به پاراتكواندو قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: ملي‌پوش پاراتكواندو قم به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا اعزام شد.
دومين اعزام ملي‌پوش قم به پاراتكواندو قهرماني آسيا
دومين اعزام ملي‌پوش قم به پاراتكواندو قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو کشورمان امشب عازم ویتنام می‌شود و محمدرضا شعبانی ملی‌پوش قمی این رشته، تیم برای دومین بار در ترکیب تیم ملی ایران حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا را تجربه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعبانی در دوره قبلی مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز عضو تیم ملی ایران بود، اضافه کرد: شعبانی علاوه بر تجربه حضور در پیکارهای آسیایی قبل، به واسطه حضور آماده و با انگیزه در رقابت‌های قهرمانی کشور، انتخابی‌ها و اردوی تیم ملی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: شعبانی یکی از ملی‌پوشان ایران در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا است، در حالی که رقابت‌های این دوره به میزبانی کشور ویتنام در شهر هوشیمینه برگزار می‌شود و محدرضاعبانی نماینده قم در این رقابت‌ها است.

وی با بیان اینکه ۱۰ پاراتکواندوکار در قالب تیم ملی به این مسابقات اعزام می‌شوند، ابراز کرد: بین نفراتی اعزامی به این پیکارها یک بانوی ملی‌پوش نیز حضور دارد، در حالی که این نخستین نماینده زنان ایران در رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا خواهد بود.

پیروزمنش یاد آور شد: پیکارهای پاراتکواندو 2018 قهرمانی آسیا از سوم خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم کشورمان متشکل از ملی‌پوشان اوزان منهای 49، 61، 75 و به اضافه 75 کیلوگرم در این پیکارها حضور می‌یابد، در شرایطی که محمدرضا شعبانی ملی‌پوش قم در وزن منهای 75 کیلوگرم با حریفان خود رقابت می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی پاراتکواندو ایران با سرمربیگری پیام خانلرخانی و مربیگری مهدی احمدی امشب تهران را به مقصد ویتنام ترک می‌کند، در حالی که مسعود لشگری مسوولیت سرپرستی کاروان اعزامی کشورمان به این دوره از پیکارهای آسیایی را عهده‌دار است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf5b0.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما