يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 64278
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی:

تاکید بر مباحث اخلاقی از لوازم مهم توفیق در تبلیغ دین است

قم نيوز : رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تاکید مبلغان بر مباحث اخلاقی در مناسب هایی چون ماه رمضان و محرم، از جمله لوازم مهم توفیق در امر تبلیغ دین است.
تاکید بر مباحث اخلاقی از لوازم مهم توفیق در تبلیغ دین است
تاکید بر مباحث اخلاقی از لوازم مهم توفیق در تبلیغ دین است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی علیزاده با تاکید برلزوم  بهره گیری هر چه بیشتر از برکات و فیوضات خاص ماه رمضان اظهار داشت: یکی از رموز مهم موفقیت طلاب و فضلا در تبلیغ ماه رمضان این است که بیش از پیش به مباحث و آموزه های اخلاقی تاکید کنند.

وی افزود: با توجه به این که ما در تبلیغ با انسان ها مواجه هستیم و آدمی قاعدتاً دارای احساسات و عواطف انسانی است، لذا توجه به مباحث اخلاقی و تاکید بر تقویت فضایل اخلاقی ، لازمه توفیق در این مهم است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین خاطرنشان کرد: در سیره نورانی حضرات معصومین(ع) نیز اگر دقت کنیم به خوبی متوجه می شویم که این بزرگواران به جای این که با افراد مبغض و معاند به بحث و استدلال های سنگین بنشینند، گاه با انجام یک امر اخلاقی آنان را شیفته دین و مکتب می کرده اند و به این وسیله راه را برای هدایتشان به سمت سعادت حقیقی باز می کردند.

وی یادآور شد: بی شک منش و سلوک مبلغان و روحانیون به خصوص در ایامی چون ماه رمضان و محرم و صفر، در معرض توجه و دقت عمومی است و لذا روحانیون مبلغ باید به گونه ای عمل کنند که همه بدانند این فرد در مکتب امام صادق(ع) رشد و تحصیل کرده و سرباز حضرت ولی عصر(عج) است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7x93.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما