دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 64294
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس هیات بوکس:

دو بوکسر قمی در اردوی تیم ملی حضور دارند

قم نيوز : رئیس هیات بوکس قم از دعوت دو بوکسر این استان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم و مهدی یعقوب‌لو به عنوان مربی برای شرکت در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در این اردو حضور دارند.
دو بوکسر قمی در اردوی تیم ملی حضور دارند
دو بوکسر قمی در اردوی تیم ملی حضور دارند
به گزارش قم نیوز مجید عباس زاده روز دوشنبه خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی 2018جاکارتا از 27 مرداد الی 11 شهریور 1397 اندونزی برگزار خواهد شد و امید است بوکسرهای قمی بتوانند جواز حضور در این مسابقات را کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی دو هفته قبل با حضور 90 بوکسر از 33 استان کشور در شهر مقدس قم برگزار شده که مصیب تیموری و علی مرادی سپهر از قم با کسب رتبه های برتر در وزن خود، به تیم ملی دعوت شده و اکنون در اردو حضور دارند.

عباس زاده گفت: تیم ملی در آینده بازی های حساس دیگری مانند مسابقات جهانی مجارستان، مسابقات دانشجویان جهان و رقابت های بین المللی تایلند را در پیش دارد و بوکسرهای ما نیز باید خود برای این رقابت ها آماده کنند و هیات در این زمینه برنامه ریزی خواهد کرد.

وی ادامه داد: بوکس قم در عرصه ملی و بین المللی وضعیت بسیار خوبی دارد و امید است با تلاش ورزشکاران و مربیان بتوانیم جایگاه مناسبی در این عرصه ها در سالجاری کسب کنیم.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdceew8p.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما