چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 64392
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه هفت اعلام کرد :

اجرای طرح ممیزی املاک در منطقه هفت

قم نيوز : شهردار منطقه هفت از ادامه اجرای طرح ممیزی املاک در سطح این منطقه خبر داد
اجرای طرح ممیزی املاک در منطقه هفت
اجرای طرح ممیزی املاک در منطقه هفت
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان گفت: ممیزی املاک اطلاعات پایه‌ای است که در شهرداری‌ها باید وجود داشته باشد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی‌ها صورت بگیرد و خروجی طرح اطلاعات و آمار مناسب را در هر زمینه‌ای به مدیران می‌دهد، ضمن آنکه در بازنگری طرح‌های تفصیلی جامع شهری می‌توان از این طرح استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه  طرح ممیزی املاک هر 5 سال یکبار  و با هدف بروز رسانی اطلاعات املاک سطح شهری انجام می شود افزود: هم اکنون طرح ممیزی املاک در سطح منطقه هفت در حال اجراست.

اقبالیان خاطرنشان کرد: مرحله اول طرح ممیزی املاک در اواخر سال گذشته به اتمام رسید  و مرحله دوم آن که شامل ثبت اطلاعات می باشد از ابتدای امسال آغاز شده که با توجه به حساسیت موضوع،  با سرعت و دقت در حال انجام است .

وی اظهار داشت: در طرح ممیزی جدید این منطقه به 5 بخش شامل محدوده خیابان 19 دی -بلوارعماریاسر، محدوده بلوار امام موسی صدر، محدوده حرم مطهر ، محدوده خیابان شهیدان فاطمی - معلم و در نهایت خیابان امیرکبیر تا خیابان سپاه تقسیم شده است.

شهردار منطقه هفت با بیان اینکه دسترسی به منابع اطلاعاتی دقیق و  بروز جهت خدمت رسانی بهتر نیاز مدیریت شهری است خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود طرح ممیزی املاک منطقه هفت با توجه به سرعت اجرای عملیات ، تا دوماه آینده به اتمام برسد.
 

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdxs09.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما