چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 64402
منبع : خبرگزاری فارس

معرفي سرمربي تيم‌هاي منتخب ووشو در قم / ووشو قم محروم از سهميه بازي‌هاي آسيايي

قم نيوز : پيكارهاي انتخابي بخش ساندا بلافاصله بعد از مشخص شدن سرمربي تيم‌هاي رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان ووشو در خانه ووشو قم برگزار مي‌شود.
معرفي سرمربي تيم‌هاي منتخب ووشو در قم / ووشو قم محروم از سهميه بازي‌هاي آسيايي
معرفي سرمربي تيم‌هاي منتخب ووشو در قم / ووشو قم محروم از سهميه بازي‌هاي آسيايي
به گزارش قم نیوز در جلسه‌ شورای ‌فنی ووشو که با حضور تمامی اعضای این شورا در قم برگزار شد، موضوع انتخاب سرمربی‌ تیم‌های منتخب هیأت ووشو استان قم در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه و بر اساس مصوبه شورای فنی ووشو، دو تن از اساتید برجسته این رشته به ترتیب علی وفایی و مهدی ادیب‌نژاد به عنوان سرمربی ‌و مربی تیم منتخب رده سنی بزرگسالان هیأت ووشو قم در بخش ساندا یا مبارزه انتخاب شدند تا این تیم را آماده رقابت‌های مهم سال 1397 کنند.

همچنین با تصمیم شورای فنی هیأت ووشو استان قم، استاد ابراهیم درتاج به عنوان ‌سرمربی تیم منتخب رده سنی جوانان بخش ساندا ووشو قم انتخاب شد، ضمن اینکه مسوولیت مربیگری تیم منتخب تالو قم را اساتید این بخش یعنی اکبر صفری و علی فدایی بر عهده گرفتند.

بلافاصله بعد از این تصمیمات شورای فنی هیأت ووشو قم، با دعوت از تمامی مربیان و ووشوکاران قم فراخوان نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم‌های منتخب جوانان و بزرگسالان ساندا قم زده شد تا این پیکارها امروز در خانه ووشو مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام برسد.

همچنین با انجام فراخوان مسابقات انتخابی تیم رده سنی بزرگسالان ساندای قم، این رقابت‌ها با حضور چهره‌های شاخص ووشو روز جمعه چهارم خرداد ماه از ساعت 22 در خانه ووشو به انجام می‌رسد تا بهترین‌ها برای قرار گرفتن در ترکیب تیم هیأت ووشو قم به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی برگزیده شوند، در شرایطی که ووشو قم شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را از دست داده است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcf0jdv.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما