چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 64415
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خبر داد

ثابت ماندن تعداد بیکاران در استان قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: در سال 96 با وجود ایجاد شغل جدید برای 14 هزار نفر در استان، به دلیل انباشت بیکاران، تعداد بیکاران در قم ثابت ماند.
ثابت ماندن تعداد بیکاران در استان قم
ثابت ماندن تعداد بیکاران در استان قم
به گزارش قم نيوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به عملکرد استان قم در زمینه طرح رونق تولید اظهار کرد: این استان دو برابر شاخص جمعیتی خود، تسهیلات مربوط به این طرح را دریافت کرد.

وی ادامه داد: مدیران بانک‌های استان با اشراف بر قانون باید در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی انعطاف پذیر و ریسک پذیر باشند تا علاوه بر حفظ منافع استان، منافع بانک‌ها هم حفظ شود و واحدهای تولیدی قم نیز فعال باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: در سال 96 با وجود ایجاد شغل جدید برای 14 هزار نفر در استان، به دلیل انباشت بیکاران، تعداد بیکاران در قم ثابت ماند.

غضنفری در پایان با اشاره به معرفی متقاضیان به بانک‌های استان برای دریافت تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی خاطرنشان کرد: تاکنون متقاضیان را برای دریافت 55 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی کردیم و این روند معرفی تا پایان خردادماه ادامه دارد، اما تاکنون تنها بیش از دو میلیارد تومان بانک‌ها در این زمینه پرداختی داشتند که طی هفته‌های آینده جهش را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjixem.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما