دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب : 64600
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر آکادمی فوتبال مهام گفت:

مهمترین نیاز مدارس فوتبال قم وجود مربیان توانمند است

قم نيوز : مدیر آکادمی فوتبال مهام گفت: استفاده از مربیان کاربلد، نیاز امروز مدارس فوتبال قم است و مدارس فوتبال باید به صورت هدفمند و نه بر اساس یک برنامه کوتاه مدت، فعالیت کنند.
مهمترین نیاز مدارس فوتبال قم وجود مربیان توانمند است
مهمترین نیاز مدارس فوتبال قم وجود مربیان توانمند است
به گزارش قم نیوز احسان کریمی اظهار داشت: به طور معمول مدارس فوتبال تابستانی از اواخر فصل بهار در قم آغاز به کار می‌کنند و علاقمندان و نونهالان دوستدار فوتبال در این مدارس فوتبال تا پایان تابستان مشغول به آموزش و تجربیات جدید هستند.

وی افزود: کیفیت کار مدارس فوتبال امروز از مهم‌ترین دغدغه‌های اهالی این رشته است به طوری که هر اندازه مدارس فوتبال در کار خود حساسیت به خرج دهند و پرورش بازیکنان جوان را در صدر مسائل مورد اهمیت خود قرار دهند، بازیکنان توانمندتری تحویل آینده فوتبال استان می‌شوند.

مدیر مدرسه فوتبال مهام قم گفت: استفاده از مربیان کاربلد، نیاز امروز مدارس فوتبال قم است و مدارس فوتبال باید به صورت هدفمند و نه بر اساس یک برنامه کوتاه مدت، فعالیت کنند به طوری که عقیده داریم بهره مندی از مربیان دارای سوابق درخشان در مربیگری در سطح استان و کشور می‌تواند برگ برنده یک مدرسه فوتبال دارای خروجی مثبت باشد.

کریمی بیان داشت: نکته دیگر در مورد مدارس فوتبال گره خوردن علم، فرهنگ و آموزش تخصصی در کنار ورزش است به طوری که برای مثال ما در آکادمی مهام از دبیران آموزش و پرورش قم که هم مربی هستند و هم آموزگار و توانایی ارتباط مؤثر با یک فوتبالیست نونهال را دارند استفاده می‌کنیم و این، موضوعی است که مدارس فوتبال نباید ساده از کنار آن عبور کنند.

وی عنوان کرد: هدفمند بودن تمامی فعالیت‌ها و  استعداد یابی و همچنین تلاش در جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه از دیگر محورهای کار مدارس فوتبالی است که برنامه دارند به طوری که یک فوتبال آموز پس از حضور در یک مدرسه فوتبال در استان قم، بداند که تا چه سقفی می‌تواند پیشرفت کند و چه برنامه‌هایی برای وی در نظر گرفته می‌شود.

مدیر مدرسه فوتبال مهام قم تصریح کرد: از شاخص‌های توان یک مدرسه فوتبال موفق، برگزاری مسابقات رسمی و دوستانه، استفاده از استخر و آموزش فوتبال آموزان در گروه‌های سنی ویژه و مشاوره ورزشی و تغذیه ورزشی توسط مربیان دارای مدرک  معتبر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxvdv.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما