دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 64609
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور آيت‌الله سعيدي

مستند پرواز تا كريمه رونمايي مي‌شود

قم نيوز : يكي از مستندسازان از رونمايي مستند پرواز تا كريمه در آينده‌اي نزديك با حضور آيت‌الله سعيدي، توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد.
مستند پرواز تا كريمه رونمايي مي‌شود
مستند پرواز تا كريمه رونمايي مي‌شود
به گزارش قم نیوز میلاد فرشیدنیا امروز با اشاره به مستند پرواز تا کریمه اظهار کرد: محور نخست این مستند زندگی شهید سعید سیاح طاهری است و محور دیگر شامل کرامت حضرت معصومه(س) به این شهید است.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه برای تولید این مستند زمان صرف شده و بنده کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتم و سیدمرتضی حسینی نسب به عنوان  دستیار کارگردان فعالیت کرده است.

این مستندساز با بیان اینکه مستند پرواز تا کریمه با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) تولید شده است گفت: کاروانی با عنوان سفیران کریمه هر ساله دهه کرامت به شهرهای مختلف می‌روند و از بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها بازدید دارند.

وی ادامه داد: این کاروان به طور اتفاقی به منزل این شهید می‌روند و داستانی که همسر شهید تعریف می‌کند به صورت مستند ارائه شده است.

فرشیدنیا از رونمایی مستند پرواز تا کریمه در آینده‌ای نزدیک با حضور آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: خانواده این شهید نیز در مراسم رونمایی حضور دارند و همچنین در این مراسم مستند پرواز تا کریمه نیز اکران می‌شود.

 وی عنوان کرد: در این مستند با همسر شهید و کاروان خادمان حرم مصاحبه شده تا به شرح کرامت شامل حال این شهید بپردازند.

کارگردان و تهیه‌کننده مستند پرواز تا کریمه یادآور شد: این شهید پس از اعزام به سوریه و در حال شناسایی بخشی از حلب در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceop8p.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما