?>?> سرپرست هیأت واليبال استان قم: والیبال قم سالن اختصاصي ندارد | قم نیوز
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 64617
منبع : خبرگزاری فارس

سرپرست هیأت واليبال استان قم: والیبال قم سالن اختصاصي ندارد

قم نيوز : سرپرست هیأت والیبال استان قم در مورد انتقادات اخير از اين هیأت ورزشي و حواشي پيرامون برگزار نشدن مجمع انتخابات هیأت واليبال گفت: فعالیت‌های هیأت والیبال در جریان است و نبايد کارهای انجام شده در چهار سال گذشته زیر سوال برود.
والیبال قم سالن اختصاصي ندارد / براي تامين هزينه‌ها مشكل داريم
والیبال قم سالن اختصاصي ندارد / براي تامين هزينه‌ها مشكل داريم
به گزارش قم نیوز سیدابوالفضل احمدی امروز در جمع خبرنگاران راجع به حواشی اخیر والیبال قم و دلیل تعویق انتخابات این هیأت ورزشی، اظهار کرد: ما همچنان منتظر برگزاری این مجمع هستیم اما تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست.

وی که بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست خود ابلاغ سرپرستی سه ماهه این هیأت ورزشی را دارد، ادامه داد: فعالیت هیأت والیبال استان قم طبق روال گذشته ادامه دارد، زیرا ما اجازه نداده‌ایم طولانی شدن دوران سرپرستی لطمه‌ای به والیبال استان وارد کند.

 

* تشکیل تیم‌های دختران و پسران برای اعزام به قهرمانی کشور

سرپرست هیأت والیبال استان قم افزود: در حال حاضر تیم‌های والیبال دختران ما در حال استعدادیابی هستند و در بخش پسران نیز منتظر پایان امتحانات و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان هستیم تا بلافاصله نسبت به تشکیل تیم‌های والیبال قم و اعزام به مسابقات کشوری اقدام کنیم.

 

* لغو جام رمضان به دلیل اختلاف نظیر مدیران تیم‌ها

وی در مورد عدم برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان عنوان کرد: عزم ما بر برگزاری مسابقات قرار داشت و حتی جلسه هماهنگی این رقابت‌ها را با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار کردیم اما مدیران تیم‌ها در مورد نحوه برگزاری، مبلغ ورودی و پاداش تیم قهرمان اتفاق نظر نداشتند و این موضوع سبب شد نتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

 

* هیأت والیبال سالن اختصاصی ندارد

احمدی عنوان کرد: هیأت والیبال سالن اختصاصی ندارد و برای برگزاری هر دوره مسابقات، باید هزینه سنگینی را بابت اجاره سالن پرداخت کنیم و در این شرایط توانایی دریافت مبالغ ورودی پائین از تیم‌ها و همچنین اهدای جوایز را نداریم، حتی عوامل هیأت والیبال هم به صورت رایگان برای هیأت و والیبال کار می‌کنند.

 

* برای تامین هزینه‌ها مشکل داریم

وی تصریح کرد: اعزام تیم‌های والیبال پایه قم به مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش پسران و دختران نزدیک به ۹۰ میلیون تومان هزینه دارد و برای تأمین این مبلغ با وجود حمایت‌های اداره ورزش و جوانان استان قم، مشکل داریم اما این مشکلات باعث نشده چرخ والیبال قم متوقف شود.

سرپرست هیأت والیبال استان قم در پایان اظهار کرد: بی‌انصافی است که کارهای انجام شده در هیأت والیبال قم در طول چهار سال گذشته زیر سوال برود، هیأت والیبال با دست خالی و بدون حامی مالی کارها را پیش برده و هر جا که کم و کاستی وجود داشته، ناشی از تنگناهای مالی بوده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5909.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما