جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 64775
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل آتليه‌طهران قم خبر داد

تغییر نام نماینده قم در لیگ برتر فوتسال / سوهان محمدسيما جانشين آتلیه‌طهران شد

قم نيوز : مديرعامل باشگاه آتليه‌طهران قم از تغيير نام تيم آتليه‌طهران به سوهان محمدسيما در دوره جديد مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
تغییر نام نماینده قم در لیگ برتر فوتسال / سوهان محمدسيما جانشين آتلیه‌طهران شد
تغییر نام نماینده قم در لیگ برتر فوتسال / سوهان محمدسيما جانشين آتلیه‌طهران شد
به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده امروز اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی تیم در دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نداشتن حامی مالی برای تامین هزینه‌های خود و قدرت‌نمایی در مقابل حریفان لیگ برتری بود اما به لطف خدا امسال این مشکل را ان‌شاءالله نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته مدیریت ورزش‌دوست سوهان محمدسیما حمایت خوبی از تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر فوتسال داشتند و امسال بر اساس توافق انجام شده با این عزیزان به عنوان حامی بخش خصوصی، سوهان محمدسیما حمایت از تیم را در فصل 1397 لیگ برتر عهده‌دار شده است.

مدیرعامل باشگاه آتلیه‌طهران قم افزود: بدین‌ترتیب آتلیه‌طهران در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1397 با نام سوهان محمدسیما به میدان می‌رود و امیدوارم با حمایت همه‌جانبه مسوولان عزیز به ویژه تماشاگران قمی به عنوان بزرگترین حامیان فوتسال، این تیم رتبه‌ای بهتر از مقام پنجمی سال قبل کسب کند.

وی با بیان اینکه امسال بازی‌های لیگ برتر به شیوه جدید برگزار می‌شود و تیم‌ها بعد از 26 هفته رقابت، در پلی‌آف به میدان می‌روند، تصریح کرد: این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با نام آتلیه‌طهران قم در لیگ برتر حضور داشت و در جمع پنج تیم بالای جدول رتبه‌ای بسیار خوب برای فوتسال قم به ارمغان آورد.

قلی‌زاده در پایان اظهار کرد: تیم سوهان محمدسیما قم در نخستین بازی خود از دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پانزدهم تیر‌ماه در سالن فجر ساوه با تیم شهرداری این شهر دیدار می‌کند و نخستین مسابقه خانگی خود را در هفته دوم میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdciwyaq.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما