شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب : 64789
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم سرآمد شعر آئینی در کشور است

قم نيوز : معاونت دبیرخانه شعرآئینی با اشاره به اهمیت شعر آئینی و جایگاه آن گفت: شعر آئینی در جبهه فرهنگ و مذهب فعالیت دارد و باید مسئولین فرهنگی توجه بیشتری به آن داشته باشند.
استان قم سرآمد شعر آئینی در کشور است
استان قم سرآمد شعر آئینی در کشور است
به گزارش قم نیوز محسن قاسمی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب "در محضر عشق"  در قم، اظهار داشت: استان قم مرجع شعر آئینی کشور است و به همین دلیل بسیاری از شاعران مطرح کشور در زمینه شعر آئینی در استان قم زندگی می‌کنند و جریان ساز هستند.

وی افزود: متاسفانه نهادهای ذیربط که بودجه دست آن‌ها است توجهی به شعر آئینی ندارند و می گویند شعر آئینی جایگاهی ندارد و نمی‌توانیم کمکی داشته باشیم.

رئیس انجمن ادبی شعر استان قم با اشاره به اهمیت شعر آئینی و جایگاه آن گفت: شعر آئینی در جبهه فرهنگ و مذهب فعالیت دارد و باید مسئولین فرهنگی توجه بیشتری به آن داشته باشند.

قاسمی افزود:انجمن ادبی شعر استان قم حدود 200 عضو دارد که 70 عضو آن فعال هستند، انجمن ادبی استان قم مرجعی برای شاعران کشور است و این شاعران هنگامی که به قم می‌آیند درجلسات شعر این انجمن شرکت می‌کنند.

معاونت دبیرخانه شعرآئینی خاطر نشان کرد: از برکت وجود استاد مجاهدی که پدر شعر آئینی هستند فضای معنوی استان قم سبب شده شاعرانی که در زمینه طنز و اجتماعی و سیاسی فعالیت می‌کنند در زمینه شعر آئینی قلم فرسایی کنند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdn509.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما