شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 64794
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم صورت مي‌گيرد

رقابت ستاره قم در ليگ جهاني كاراته 2018

قم نيوز : ستاره طلايي و پرافتخار كاراته استان قم در راه كسب آمادگي لازم براي حضور موفق در مسابقات آسيايي با تيم ملي كشورمان به رقابت‌هاي ليگ جهاني مي‌رود.
رقابت ستاره قم در ليگ جهاني كاراته 2018
رقابت ستاره قم در ليگ جهاني كاراته 2018
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده که در ویترین افتخارات خود انواع و اقسام مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کشوری، انتخابی تیم ملی، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی، بازی‌های آسیایی، دانشجویان دنیا و ... را دارد اکنون در اردوی پنجم تیم ملی کاراته است.

این در حالی است که پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان مردان ایران در تهران برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم استان قم در کنار سایر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، اردونشین‌های تیم ملی کاراته بزرگسالان هفته آینده برای حضور در لیگ جهانی کاراته‌وان عازم استانبول ترکیه می‌شوند، اما پیش از این رقابت‌ها با انجام تمرینات بدن‌سازی و فنی خود را مهیای رویارویی با حریفان خواهند کرد.

ملی‌پوشان حاضر در این مرحله از تمرینات تیم ملی کاراته، طبق برنامه پنج مرحله اردوی فنی را پشت سر خواهند گذاشت تا با آمادگی لازم در پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در سال 2018 به میزبانی استانبول روزهای هجدهم تا بیستم خرداد ماه به میدان بروند.

امیر مهدی‌زاده در حالی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود که در افتخارات متعدد خود چندین مدال از ادوار مختلف لیگ‌ جهانی کاراته‌وان کسب کرده و امید اول کاراته ایران برای کسب مدال طلا از بازی‌های آسیایی 2018 در جاکارتای اندونزی و همچنین رسیدن به نخستین سهمیه المپیک آینده است.

مهدی‌زاده در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان دو طلا و یک برنز و در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا دو طلا و یک برنز کسب کرده، ضمن اینکه قهرمانی دانشجویان جهان، قهرمانی بازی‌های آسیایی 2014، نایب‌قهرمانی جام جهانی و چندین افتخار دیگر در کارنامه دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjxaem.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما