يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 64874
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

600 دستگاه اتوبوس زائرین را به مرقد امام خمینی(ره) منتقل می‌کنند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از خدمات رسانی 600 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.
600 دستگاه اتوبوس زائرین را به مرقد امام خمینی(ره) منتقل می‌کنند
600 دستگاه اتوبوس زائرین را به مرقد امام خمینی(ره) منتقل می‌کنند
به گزارش قم نيوز علیرضا پوریافر امروز از اعزام بیش از 25 هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره) برای شرکت در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا بیش از 600 دستگاه اتوبوس از سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم سرویس‌دهی به زائرین خواهند داشت.

وی به تشکیل جلسه با مدیران شرکت‌ها حمل و نقلی برای ساماندهی اعزام زائرین به مرقد امام در 14 خرداد و افزود: تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در سازمان با حضور کلیه پرسنل و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین، آماده‌باش کلیه نیروهای سازمان برای خدمات‌رسانی به زائرین 14 و 15 خرداد، تامین 600 جایگاه پارک اتوبوس در پارکسوار شمالی و نصب بنرهای تسلیت، خیرمقدم و راهنمای مسیر در پارکسوار شمالی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تامین آب شیرین آشامیدنی برای رفاه حال زائرین اظهار کرد: آماده سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نظافت مستمر آن و جانمایی مدیریت پارکسوار و ستاد گمشدگان در پارکسوار شمالی هم انجام شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه استقرار مبلغین حوزه برای پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی زائرین را خواهیم داشت.

پوریافر نصب جایگاه شارژ موبایل در پارکسوار شمالی، خدمات‌رسانی مجتمع خدماتی شهر در پارکسوار شمالی و تامین مایحتاج اولیه زائر، استقرار واحد گشت و بازرسی سازمان پایانه‌های مسافربری برای برخورد با رانندگان متخلف، سیاه‌پوش کردن کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها در این ایام، استقرار واحد انتظام سازمان در پارکسوار شمالی و گشت زنی در محوطه پارکسوار برای بالابردن ضریب امنیت، ارائه خدمات در کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها به صورت 24 ساعته و تهیه هزار و 500 بسته فرهنگی برای توزیع بین زائرین را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5vaq.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما