دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 64887
منبع : خبرگزاری تسنیم

توسعه و پیشرفت حق مردم استان قم است

قم نيوز : دبیر فعالان اقتصادی قم با بیان اینکه توسعه و پیشرفت حق مردم قم است، گفت: امیدواریم که مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و زمینه توسعه را در استان قم را فراهم کنند.
توسعه و پیشرفت حق مردم استان قم است
توسعه و پیشرفت حق مردم استان قم است
به گزارش قم نیوز ابوالفضل حجازی در مراسم ضیافت افطاری که با حضور افراد زیرپوشش بهزیستی، خیرین و همچنین جمعی از مدیران بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: فضای سرمایه گذاری در استان قم برای همه وجود دارد و هیچ کسی جای دیگری را نگرفته است.

وی با اشاره به لزوم حمایت از فعالان اقتصادی استان قم افزود: ‌فعالان اقتصادی از مسئولان تقاضا دارند که در این استان به آن‌ها اجازه داده شود که کار و خدمت صورت گیرد.

دبیر فعالان اقتصادی قم بیان کرد: از مسئولین استان قم تقاضا داریم اگر فرصتی برای بیان مشکلات نمی‌دهند لااقل به حرف بزرگان این شهر گوش بدهند.

حجازی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت حق مردم قم است، گفت: امیدواریم که مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و زمینه توسعه را در استان قم را فراهم کنند.

وی بیان کرد: برخی از مدیران استان کمال همکاری را با فعالان اقتصادی دارند و مسیر حرکت فعالان اقتصادی را هموار می‌کنند که زحمات آن‌ها قابل تقدیر است.

حجازی با بیان اینکه برخی مدیران همکاری لازم را با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ندارند، عنوان کرد: شاهد هستیم که حتی مصوبات قانونی نهادهای شهری نیز اجرا نشده و در مسیر فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی سنگ اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccm4qe.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما